اطلاعات بیشتر در مورد Garmin Enduro 2 در ویدیو:

در واقع، Enduro 2 عمر باتری طولانی تری را ارائه می دهد – اما ماه ها در اینجا مطرح نیست. خود گارمین از “تا 150 ساعت” با GPS روشن و کمک اضافی از طریق ماژول خورشیدی یکپارچه صحبت می کند. هنگامی که برخی از عملکردها خاموش می شوند، مالکان مجبورند ساعت هوشمند خود را کمتر به پریز وصل کنند. به گفته گارمین، یک بار شارژ باتری برای یک باتری کافی است مدت “تا 33 روز”.

به دلیل بهترین عمر باتری تمام دوران: رقیب ساعت هوشمند اپل، گارمین، چندان به اپل واچ اولترا فکر نمی کند. برخلاف اپل، گارمین عمر باتری ساعت‌های هوشمند خود را به‌جای ساعت‌ها در ماه‌ها محاسبه می‌کند. اما همانطور که نگاهی به جزئیات نشان می دهد، این کاملاً هم درست نیست.

Garmin Enduro 2: تریلر برای ساعت هوشمند در فضای باز

Apple Watch Ultra بهتر از Enduro 2 است؟

رقابت ساعت های هوشمند گارمین یک ضد حمله لفظی را در توییتر آغاز کرد. برخلاف اپل، گارمین زمان اجرای ساعت های خود را اندازه گیری می کند نه بر حسب ساعت بلکه بر حسب ماه (منبع: گارمین در توییتر). سپس Enduro 2 سازنده با یک هشتگ پیوست تبلیغ می شود.

در حالی که Enduro 2 از نظر عمر باتری قطعا جلوتر است، Apple Watch Ultra می تواند در زمینه های دیگر متقاعد کند. صفحه نمایش 1.92 اینچ (به جای 1.4 اینچ در Enduro 2) و همچنین از نظر قیمت، اپل واچ اولترا جلوتر است. می توانید آن را با 999 یورو تهیه کنید، در حالی که Enduro 2 در آلمان 1099.99 یورو قیمت دارد.