وقتی آلمانی‌ها چیزی را آنلاین می‌خرند، اغلب این کار را در آمازون انجام می‌دهند. با گردش مالی 15.6 میلیارد یورویی، گروه ایالات متحده در رتبه اول قرار دارد.بخشی از راز موفقیت آمازون انتخاب گسترده است: به سختی چیزی وجود دارد که خریداران آنلاین نتوانند در آمازون پیدا کنند. تنوع محصولات اغلب از بازار می آید – و این دقیقاً همان جایی است که گالکسوس اکنون می خواهد از آن پیروی کند.

رقابت جدید برای آمازون: Galaxus بازار را به آلمان می آورد

وعده دیگر مستقیماً متوجه مشتریان است. زیرا محصولات باید بر اساس «منطق مشتری پسند» وارد شوند. معامله گران خودشان خواهند بود جای برجسته در مغازه نخرید می تواند – ضربه ای ظریف در برابر رقابت آمازون. Galaxus مایل است از طریق کمیسیون از فروش درآمد کسب کند.