![](https://static.giga.de/wp-content/uploads/2018/05/amazon-paket-prime-q_giga-P1044103-rcm850x478u.jpg)
وقتی آلمانیها چیزی را آنلاین میخرند، اغلب این کار را در آمازون انجام میدهند. با گردش مالی 15.6 میلیارد یورویی، گروه ایالات متحده در رتبه اول قرار دارد.بخشی از راز موفقیت آمازون انتخاب گسترده است: به سختی چیزی وجود دارد که خریداران آنلاین نتوانند در آمازون پیدا کنند. تنوع محصولات اغلب از بازار می آید – و این دقیقاً همان جایی است که گالکسوس اکنون می خواهد از آن پیروی کند.
رقابت جدید برای آمازون: Galaxus بازار را به آلمان می آورد
وعده دیگر مستقیماً متوجه مشتریان است. زیرا محصولات باید بر اساس «منطق مشتری پسند» وارد شوند. معامله گران خودشان خواهند بود جای برجسته در مغازه نخرید می تواند – ضربه ای ظریف در برابر رقابت آمازون. Galaxus مایل است از طریق کمیسیون از فروش درآمد کسب کند.
با این حال، در مقایسه با آمازون، Galaxus به دنبال یکی در بازار خود است رویکرد سرپرستی شده. این بدان معناست که هر خردهفروشی نمیتواند کالاهای خود را در آنجا فهرست کند. Simon De Toffol از Galaxus می گوید: «نمایندگان ما دستچین شده اند و باید با برند Galaxus مطابقت داشته باشند. شما نمی خواهید یک تبادل مجموعه گیج کننده باشید.
هنگام خرید آنلاین در پول خود صرفه جویی کنید، این آسان تر از چیزی است که فکر می کنید:
هر خردهفروشی مجاز به شرکت در بازار Galaxus نیست
آمازون بر تجارت آنلاین آلمان تسلط دارد. با این حال، یکی از غولهای الکترونیک سوئیسی نمیخواهد از برتری خود منصرف شود و در حال گسترش بیشتر است: Galaxus. در مقایسه با رقابت تقریباً طاقت فرسا، Galaxus بر یک ویژگی خاص متکی است.
![آمازون](https://static.giga.de/wp-content/uploads/2013/09/amazon-rcm300x0.jpg)
خرده فروش لوازم الکترونیکی سوئیسی هم اکنون می آورد بازار آن به آلمان (منبع: Galaxus). طبق بیانیه مطبوعاتی، دقیقاً مانند رقیب بزرگ، خرده فروشان می توانند محدوده خود را در اینجا “به نام خود و بدون هزینه های اولیه” راه اندازی کنند. این باید به یک پیشنهاد بزرگتر منجر شود.
Galaxus می نویسد، در سوئیس، تقریبا نیمی از محصولات موجود در فروشگاه آنلاین از بازار می آیند. آنجا باید نه تنها الکترونیک راو همچنین مبلمان، کالاهای خانگی، اسباب بازی و مد. حتی صحبت از محصولات سوپرمارکت هم هست.