رقابت برای Forza Horizon؟ مسابقه جهان باز جدید یوبی سافت اینگونه بازی می کند

در حال حاضر، یوبی سافت یک بار دیگر دارد مسابقه بازی سرگرم کننده برای حداکثر چهار بازیکن ايجاد كردن. اگرچه می ترسم حداقل در زمان آزادی، مسابقه هواپیما یا قایق برگزار نشود.

فردی که هوشمندانه انتخاب شده است، برداشت های جدیدی به شما می دهد مکان هاوایی: در ساحل، خورشیدی که در دریا فرو می‌رود، مسیری گل‌آلود از میان جنگل‌های جنگل‌مانند یا شهری در شب. در حالت عکس، همه اینها زیبا به نظر می رسد.

با این حال، از نظر گرافیکی، نسخه پیش‌نمایش استریم شده اجازه نمی‌دهد در مورد رزولوشن نهایی 4K نتیجه‌گیری شود. وضعیت اکنون: به نظر خوب است، اما در کلاس بهترین نیست.

تنوع برای همه وجود دارد سری مسابقه ای به. این لیست های پخش داغ همگی دارای یک موضوع ثابت هستند و شامل شش تا ده رویداد هستند. فقط خودروهای الکتریکی در Electric Odyssey شرکت می‌کنند، در Vintage Garage شما ماشین‌های کلاسیک را بدون کمک رانندگی یا تزریق اکسید نیتروژن رانندگی می‌کنید و لیست پخش Porsche 911 کاملاً توضیحی است.

اگر توسعه‌دهندگان کنترل‌ها را بهبود می‌بخشیدند، خوشحال‌تر می‌شدم، نه اینکه کل داستان چارچوب را از Forza Horizon و خودشان کپی کنند. اینجا و آنجا چیز جدیدی می‌آورد.

https://reels.stroeermediabrands.de/edit/01H5J89T7CMPAZS806CF4BJNPV

روی گوش تاثیرگذار است اما روی کنترلر ناتمام است

اما شما یک مدار یا مسیری از A به B را هر بار رانندگی نمی کنید. گاهی اوقات ماشین شما نباید آسیب ببیند، سپس باید مسیری را دنبال کنید که عکس‌ها راه را به شما نشان می‌دهند، یا در مسابقه رالی با بهترین زمان مسابقه می‌دهید. با این حال، هیچ چیز جدیدی نیست به خوبی امتحان شده با نوآوری های دلپذیر جزئیات.

شما همچنین با ماشین های قدیمی در خیابان ها هستید. اما پس از آن بدون تقویت نیترو. (منبع تصویر: یوبی سافت)

در سلف حتی مسابقات بیشتری وجود داشت

برای اینکه چارچوبی برای مسابقات وجود داشته باشد، توسعه دهنده Ivory Tower از Forza Horizon الهام گرفت: همه چیز درباره جشنواره موتور است. رویدادی با مسابقات تماشایی، موسیقی زنده دی جی و تماشاگران هیپ.

The Crew Motorfest در تاریخ 11 سپتامبر (دسترسی اولیه) و 14 سپتامبر 2023 (نسخه استاندارد) برای PC، PS5، PS4، Xbox Series X|S و Xbox One در دسترس خواهد بود.

The Crew Motorfest Limited Edition - [PlayStation 5]

در بین مسابقات می توانید با هواپیما به مقصد بعدی خود پرواز کنید یا از قایق تندرو استفاده کنید. سوئیچ طبق معمول کار می کند بدون زمان بارگذاری.

این بدان معنا نیست که Crew Motorfest بد است. فقط کاملا مستقل نیست. و اینجا یکی است فرصت از دست رفته. توسعه دهندگان به جای ایجاد چیزی جدید، رقابت در این زمینه را کپی می کنند.

در The Crew Motorfest شما در تمام رشته‌های ممکن مسابقه می‌دهید – همچنین با یک جیپ از طریق زمین. (منبع تصویر: یوبی سافت)

دنیای بازی و رویدادهای مسابقه ای تنوع بسیار زیادی را ارائه می دهند

سرگرمی بازی دوباره از رقابت ها و چالش های متنوع تغذیه می شود. به این ضربه شما صدای موتور معتبر و بی رحم علیه، و همچنین 9 ایستگاه رادیویی که هر سلیقه ای در موسیقی را پوشش می دهند.

در حالی که نسخه قبلی آن The Crew 2 این ماه کنترل ایکس باکس را بر عهده گرفت، همچنان پابرجاست خدمه موتور فستیوال اندکی قبل از انتشار از اواسط سپتامبر می‌توانید جزیره اوآهو هاوایی را با وسایل نقلیه، قایق‌ها و هواپیماها، به تنهایی یا با سه بازیکن دیگر، کاوش کنید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/07/19 ساعت 8:19 ب.ظ

ینس مگنوس کراوز



منبع

نکته آخر انتقاد این است هوش مصنوعی حریفان. به طور کلی، بازی در سومین سطح از پنج سطح دشواری چالش برانگیز و منصفانه است، اما تعادل خوبی ندارد. رویدادهای مشابه در سطوح مختلف دشواری در همان سطح دشواری بازی می‌کنند. و اثر باند لاستیکی متأسفانه همه جا حاضر است

The Crew Motorfest Limited Edition – [PlayStation 5]

اگر به بازی های مسابقه ای آرکید علاقه دارید، سری Forza Horizon را می شناسید. تا چند هفته دیگر، The Crew Motorfest یک رقیب در بلوک های شروع خواهد بود. قسمت سوم غیر رسمی به هاوایی می رود. آیا این یک کپی Forza است یا یک تجربه مستقل؟

در اینجا، The Crew Motorfest از رقیب خود وام گرفته است

این با منظره ای چشمگیر تکمیل می شود، بیش از 600 وسیله نقلیه و مونولوگ های شرم خارجی. همه چیز شبیه Forza است.

با این حال، The Crew Motorfest نیز از نقاط ضعف نسخه قبلی خود خالی نیست. مثل قبل ماشین ها خودشان را اسفنجی هدایت می کنند، زوایای فرمان در پیچ ها بسیار کوچک است و ماشین های جاده ای معمولاً چسبندگی بسیار کمی دارند. این امر می تواند مسابقه را به ویژه در استیج های رالی دوچندان چالش برانگیز کند.

در اینجا می توانید تنها بخش کوچکی از کل نقشه بازی را مشاهده کنید. (منبع تصویر: یوبی سافت)

در حال حاضر جشن برای این گنجانده شده است. اینها چالش های کوچک در دنیای بازی باز هستند. رکورد سرعت در دوربین های سرعت را شکست دهید، اسلالوم را در بهترین زمان برانید یا از یک ماشین تعقیب کننده فرار کنید. باز هم، این بسیار شبیه به Forza Horizon است.

برای اینکه در دراز مدت خسته نشوید، Main Stage جدید وجود دارد. در پشت این رویدادهای زیادی ماه به ماه و هفته به هفته وجود دارد که در آنها امتیاز تجربه جمع آوری می کنید و سطح خود را ارتقا می دهید. به عبارت دیگر: پاس نبرد.

در سلف من دارم بیش از 70 ساعت سرمایه گذاری کردم و من در حال حاضر مشتاقانه منتظر The Crew Motorfest هستم. در آنجا به چیزی که انتظار دارم می رسم. اما متاسفانه دیگر نه. این پتانسیل هدر رفته آسیب می زند.

تا اینجا وجود دارد بدون مسابقه قایق یا هواپیما اختصاص داده شده است، که بخشی از رپرتوار استاندارد در سلف بودند. اینکه آیا آنها قبل از انتشار به بازی راه پیدا خواهند کرد یا خیر جای سوال دارد.

قایق تندرو دوست دارید؟ در The Crew Motorfest نیز این امکان وجود دارد. (منبع تصویر: یوبی سافت)