رسلمانیا 39 (2023) در جریان و تلویزیون: کارت مسابقه، انتقال، زمان

نکته: اگر می خواهید در روز یکشنبه رسلمانیا حال و هوای مناسبی داشته باشید، می توانید لیگ کشتی آلمان GWF را به صورت زنده تماشا کنید. رویداد بعدی در برلین “Catchsaal” کروزبرگ برای 2 آوریل با Blockbuster برنامه ریزی شده است.

GWF Blockbuster: لیگ کشتی آلمان را به صورت زنده ببینید

تیم وایت داور فقید امسال جایزه جنگجو را دریافت خواهد کرد. این داور در ژوئن سال گذشته در سن 68 سالگی درگذشت. در ادامه می توانید درباره زندگی اسطوره داوری در پاور رسلینگ بیشتر بخوانید.

امروز و فردا وقتشه رسلمنیا 39 این آخر هفته در راه است. کدام مسابقات تایید شده است، این رویداد چه زمانی پخش می شود و چگونه می توانید تماشای WWE را در جریان و تلویزیون آلمان تنظیم کنید؟

WWE

تم رسمی آهنگ Less Than Zero توسط The Weeknd است. آهنگ را می توانید از اینجا گوش کنید:

بازگشت طولانی مدت از The Rock برای این کشتی گیر تقریبا غیرممکن است. اما یک افسانه دیگر در جان سینا به رینگ باز می گردد. این بازیگر که اکنون نیز موفق است، باید با آستین تئوری دست و پنجه نرم کند و این شانس را دارد که عنوان قهرمانی ایالات متحده را در این مسابقه تضمین کند.

رویداد اصلی شنبه هنوز مشخص نیست. شب اول مسابقه را می توان با مسابقه قهرمانی زنان بین شارلوت فلیر و رئا ریپلی به پایان رساند. مسابقه نهایی رسلمنیا امسال با رومن رینز و کودی رودز برگزار می شود.

WWE 2K23 [Playstation 4]

“The Miz” میزبان این رویداد است و در هر دو شب اجرا خواهد شد. در حال حاضر چند مسابقه در کارت مسابقه برای رویداد شاخص وجود دارد:

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

پس از آن معرفی شد استیسی کیبلر تایید شده. کیبلر در اوایل دهه 2000 در WWE موفق شد. جدای از حضور در رینگ، او بیشتر به عنوان مدیر گروه های دادلی بویز، اسکات استاینر، تست و طوفان (به عنوان “سوپر استیسی”) شناخته می شود.

همچنین یک دیدار مجدد با ستاره یوتیوب، لوگان پل، که بارها و بارها در رینگ دبلیو دبلیو ای سر و صدا به پا کرده است، برگزار خواهد شد، برای مثال با بازی تماشایی اش با ریکوشت در مسابقه رویال رامبل در ژانویه.

مسابقه انفرادی بین ست “فریکین” رولینز و لوگان پل در شب اول رسلمنیا برگزار می شود. 13 مسابقه تایید شده است. همیشه شایعاتی در مورد بازگشت “Stone Cold” استیو آستین به داخل رینگ وجود دارد، اما تاکنون چیزی در مورد آن مشخص نشده است. وینس مک ماهون نیز می تواند حضور داشته باشد، پس از همه اینها به نظر می رسد که این آخرین رسلمنیا قبل از فروش WWE باشد. رندی اورتون مصدوم طولانی مدت قرار است به رسلمانیا پرواز کند و می تواند یک ظاهر شگفت انگیز داشته باشد.

رسلمانیا 39: پخش را در آلمان تماشا کنید – کی و کجا؟

مکان مشهور امسال می گیرد اندی کافمن یکی پس از مرگ کافمن یک کمدین است که در دهه ۷۰ و ۸۰ به دلیل حضور در رینگ علیه زنان در دنیای کشتی به شهرت رسید. او خود را اولین “قهرمان کشتی بین جنسیتی جهان” معرفی کرد. مبارزات زنان او منجر به خصومت با افسانه دبلیو دبلیو ای جری «شاه» لاولر در لیگ خودش، انجمن کشتی قاره ای در ممفیس شد. کافمن یکی از اولین افراد مشهوری است که راه خود را از قلمروی دیگر به رینگ کشتی باز کرد.

طرفداران کشتی نیز می توانند مشتاقانه منتظر براک لزنر باشند. «جانور» در مقابل مرغ اوموس وارد رینگ می شود. کارت مسابقه هنوز کامل نشده است. درگیری بین بابی لشلی و بری وات نیز در راه است.

قبل از رسلمنیا، مراسم تالار مشاهیر روز جمعه 10 اسفند برگزار شد. WWE اولین تازه وارد کلاس تالار مشاهیر 2023 را نسبتاً دیر اعلام کرد. اینگونه بود که ری میستریو به تالار مشاهیر راه یافت. قهرمان چندگانه توسط کونان همراه سابق WCW همراهی می شود. می‌توانید این اعلامیه را همراه با برخی نکات برجسته از دوران حرفه‌ای او در تریلر رسمی تماشا کنید:

در کنار ری میستریو خواهد بود کیجی موتو، که بیشتر با نام “موتای بزرگ” شناخته می شود به تالار مشاهیر راه یافت. در حالی که موتا هرگز برای دبلیو دبلیو ای نجنگیده است، او یکی از بزرگترین اسطوره های کشتی ژاپنی است. از زمان تأسیس تالار مشاهیر، WWE به سوپراستارهایی که فقط در شرکت خود فعال بوده اند محدود نشده است. علاوه بر موتا، تاتسومی فوجینامی و جوشین تاندر لیگر نیز در گذشته ضبط شده اند. گریت موتا از سال 1989 برای چند سال با WCW در رینگ حضور داشت، اما بزرگترین موفقیت های خود را در زادگاهش ژاپن جشن گرفت.

شب 1 (شب 2 آوریل 2023، از ساعت 2 بامداد):

  • بازی افتتاحیه: قهرمانی WWE ایالات متحده: تئوری آستین در مقابل جان سینا
  • ست “فریکین” رولینز در مقابل لوگان پل
  • قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای: یوسوس در مقابل سامی زین و کوین اونز
  • Trish Stratus، Lita و Becky Lynch vs Damage CTRL (Bayley، Dakota Kai و Iyo Sky)
  • پدر در مقابل پسر: ری میستریو در مقابل دومینیک میستریو
  • قهرمانی WWE Smackdown زنان: شارلوت فلیر در مقابل رئا ریپلی
  • تیم تگ Fatal-4-Way مردان: براون استرومن و ریکوشت در مقابل وایکینگ رایدر (اریک و ایوار، همراه با والهاله) در مقابل استریت پرفیتس (آنجلو داوکینز و مونتز فورد) در مقابل آکادمی آلفا (چاد گیبل و اوتیس)

در آلمان، رسلمانیا 39 در شب شنبه، 1 آوریل 2023 تا یکشنبه، 2 آوریل و از یکشنبه، 2 آوریل تا دوشنبه، 3 آوریل اجرا می شود. ساعت شروع 2:00 بامداد است. می‌توانید از یک ساعت قبل در یوتیوب، برنامه شروع رایگان را تنظیم کنید. پخش شبکه WWE برای تماشای زنده و پخش مجدد در دسترس است.

به طور سنتی، “America The Beautiful” در رسلمنیا اجرا می شود. روز شنبه سرود توسط “Becky G” خوانده می شود.

رسلمانیا 39: تالار مشاهیر – چه کسی وارد می شود؟

  • ری میستریو (معرفی کنان)
  • موتای بزرگ (معرفی شده توسط ریک فلیر)
  • استیسی کیبلر
  • اندی کافمن (پس از مرگ، معرفی شده توسط جری لالر)
  • تیم وایت (داور سابق، جایزه WWE Warrior را دریافت کرد)

مانند سال های گذشته، در سال 2023 دو برابر تعداد اکشن های رسلمنیا وجود خواهد داشت. رویداد زنده Premium طی دو روز امروز، شنبه 1 آوریل و یکشنبه 2 آوریل برگزار می شود. می توانید از ساعت 2:00 بامداد وارد شوید. در سال 2023 این رویداد در اینگلوود، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. این برنامه با شعار “رسلمانیا به هالیوود می رود” اجرا می شود. در آلمان می‌توانید جریان زنده رسلمانیا را از طریق «شبکه WWE» در طول پخش تنظیم کنید. چند هفته مانده به آخر هفته رسلمنیا، بیشتر مسابقات هر دو شب برگزار می شود.

به روز شده: در آخرین راو قبل از آخر هفته رسلمنیا، فین بالور از بازگشت حقه “دیمون” خود خبر داد. بنابراین اج باید گرم شود، اما ممکن است یک سورپرایز نیز در انتظارش باشد. کودی رودز اولین باخت خود را در لیست اصلی بازی Solo Sikoa وارد کرد. دو شرکت کننده نهایی زنان برای مسابقه تیم تگ ویترین چلسی گرین و سونیا دویل بودند. در قسمت آخر اسمکدان قبل از آخر هفته بزرگ. در میان چیزهای دیگر، “آندره غول یادبود نبرد رویال” برگزار شد که در آن بسیاری از سوپراستارهایی که برای دو شب رسلمنیا رزرو نشده بودند – از جمله بابی لشلی – وارد رینگ شدند. 2 روز قبل از این رویداد، تقسیم روزانه مسابقات نیز رسمی شد.

رسلمانیا 39: نمای کلی کارت مسابقه – چه کسی با چه کسی مبارزه می کند؟

در همین حال، بری وایت از 17 فوریه در برنامه های WWE دیده نشده است. گفته می شود او مجروح شده است، اما شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر بین فرد بازگشته و WWE وجود دارد. مشخص نیست که آیا بین Wyatt و مقامات WWE تفاوت وجود دارد یا اینکه واقعاً “فقط” یک آسیب است. الکسا بلیس که قرار بود مانند قبل از جدایی ویات در کنار ویات ایفای نقش کند، از زمان رویال رامبل در ژانویه در WWE دیده نشده است. وایت در ابتدا قرار بود در مقابل بابی لشلی وارد رینگ شود. لشلی اکنون فقط به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان در «آندره غول پیکر یادبود نبرد رویال» در اسمک‌دان در آستانه رسلمنیا فهرست شده است.

WWE 2K23 [Playstation 4]

عنوان دو زن نیز در خطر است. شارلوت فلیر به مصاف قهرمان رامبل زنان، رئا ریپلی می‌رود، در حالی که بیانکا بلیر به دنبال دفاع از عنوان راو خود در برابر آسوکا است. عناوین کارت میانی نیز بر خلاف PLE های قبلی در کارت مسابقه قرار خواهند گرفت. گانتر عنوانی برای دفاع در برابر درو مک اینتایر و شیمس دارد.

STAR CUTOUTS SMP428 Legendary WWE Stars Six Mask Pack - The Rock، Charlotte Flair، Hulk Hogan، Macho
نکته مهم آخر هفته، درگیری بین رومن رینز و کودی رودز است. رینز اکنون بیش از 900 روز است که صاحب عنوان WWE شده است. مشتاقانه منتظر می‌مانیم تا ببینیم آیا کودی رودز، برنده رویال رامبل و بازگشته AEW می‌تواند قهرمان بی‌رقیب را شکست دهد یا اینکه رینز 1000 روز را کامل می‌کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

شب 2:

  • قهرمانی جهانی بلامنازع WWE: رومن رینز (با پل هیمن) در مقابل کودی رودز (رویداد اصلی)
  • مسابقات قهرمانی زنان WWE Raw: بیانکا بلیر مقابل آسوکا
  • مسابقه تهدید سه گانه قهرمانی بین قاره ای: گانتر در مقابل شیمس در مقابل درو مک اینتایر
  • Hell in a Cell Match: اج در مقابل “دیو” فین بالور
  • براک لزنر در مقابل اوموس (با MVP)
  • تیم تگ Fatal-4-Way زنان: لیو مورگان و راکل رودریکز در مقابل ناتالیا و شوتزی در مقابل روندا روسی و شاینا بازلر در مقابل چلسی گرین و سونیا دویل
STAR CUTOUTS SMP428 Legendary WWE Stars Six Mask Pack – The Rock، Charlotte Flair، Hulk Hogan، Macho

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 02/04/2023 02:05

سال گذشته، The Undertaker، Vader، Queen Sharmell و Steiner Brothers Rick and Scott وارد تالار مشاهیر WWE شدند. این مراسم و رسلمنیا 39 به صورت زنده از شبکه WWE پخش خواهد شد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 04/02/2023 04:06

رسلمانیا 39: “سوپر باول” کشتی در یک نگاه