رامشتاین در آتش متقابل: طرفداران بالاخره شفافیت می خواهند

به گفته NDR و SZ علاوه بر اظهارات افراد آسیب دیده، نیز وجود دارد گزارش های چت مربوطه، که با برخی از ادعاها همزمان است. و همچنین اینفلوئنسر کایلا شیکس مدت کوتاهی پس از انتشار نتایج تحقیق، ویدئویی را منتشر کرد که در آن تجربیات خود را از یکی از مهمانی‌های بعد از نمایش بیان می‌کند:

واکنش رامشتاین به این اتهامات اینگونه است

یک شوک برای طرفداران Rammstein. همانطور که توسط NDR و SZ گزارش شده است، چندین زن با آنها تماس گرفته و قیام کرده اند اتهامات جدی علیه خواننده تیل لیندمان. آنها گزارش می دهند که گفته می شود زنان جوان به طور خاص توسط افراد نزدیک به لیندمن برای داشتن رابطه جنسی با او در آستانه کنسرت ها یا در مهمانی های بعد از نمایش استخدام شده اند. همچنین الکل و مواد مخدر غیر قانونی باید به زنان پیشنهاد می شد، بنابراین اتهامات. دو تن از این زنان همچنین در مورد تجاوزات جنسی مزاحم توسط تیل لیندمن صحبت می کنند و حتی سوگندنامه می دهند.

واقعیت این است: علیرغم ادعاها کنسرت های رامشتاین در مونیخ و برلین طبق برنامه برگزار می شود. با این حال، در مونیخ، به نظر می رسد که از اجرای معروف Row Zero (منطقه ای جداگانه در مقابل صحنه کنسرت) و مهمانی های بعد از نمایش اجتناب شود. با این حال این پایان آهنگ نیست.



منبع اکثر مفسران مشتاقانه امیدوارند که موضوع کاملا روشن شده است – آنها شفافیت می خواهند و از اولین بیانیه گروه راضی نیستند. ظاهراً این گروه اکنون تصمیم گرفته است که این ادعاها توسط یک شرکت حقوقی بررسی شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که دستیار گروه، آلنا ماکیوا با تأثیر فوری از کار برکنار شده است (منبع: ولت). گفته می شود که او نیز به طور خاص زنان جوان را در کنسرت های Till Lindemann استخدام کرده است.

در حالی که گزینه پاسخ در زیر توییت غیرفعال شده است، نظرات طرفداران زیر پست اینستاگرام انباشته شده است. تقریبا 7000 پاسخ اکنون با هم جمع شده اند بسیاری از رامشتاین پس از انتشار ویدیوی Kayla Shyx خواستار بیانیه دیگری هستند. طرفداران دیگر توضیح می دهند که تصمیم گرفته اند به دلیل این اتهامات، بازدید از کنسرت خود را لغو کنند.

پس از نتایج تحقیقات از NDR و SZ، گروه پست دیگری با جزئیات بیشتر در اینستاگرام منتشر کرد:

مانند در حال حاضر در پایان ماه می اولین اتهامات مربوط به یک بازدیدکننده Rammstein در توییتر به طور خلاصه روی نوار نظر داده شد:

گروه موفق آلمانی باید با اتهامات جدی روبرو شود – در درجه اول علیه خواننده اصلی تیل لیندمان. بر اساس تحقیقات NDR و SZ، گفته می شود که تجاوز جنسی و سوء استفاده از قدرت رخ داده است. بسیاری از طرفداران از این اتهامات شوکه شده اند و خواهان شفافیت هستند.

اتهامات علیه تیل لیندمان: تجاوز جنسی و سوء استفاده از قدرت