راز دره را کشف کنید


علاوه بر داستان اصلی، ماموریت های فرعی نیز در Star Wars Jedi: Survivor، به اصطلاح شایعه وجود دارد. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که چگونه کوئست جانبی “Ravel the Secret of the Canyon” را تکمیل کنید و چه پاداشی در انتظار شماست.

رمز و راز دره – راه حل

اگر در حال حاضر حوصله خواندن ندارید، می توانید این کار را انجام دهید ویدیوی زیر نگاه کن آنجا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کوئست جانبی را بدست آورید، چگونه کوئست جانبی را کامل کنید و چه پاداشی دریافت خواهید کرد. در زیر به جزئیات بیشتری در مورد روش می پردازیم:

علاوه بر ماموریت های فرعی “مقبره اورما” و “مقبره راه یاب” که هر دو در سیاره جده انجام می شوند، ماموریت های فرعی نیز در کوبوه وجود دارد. شما ماموریت جانبی “پرده از راز دره” را از یک بیگانه در کنار کانتینای خود دریافت خواهید کرد. بالای ورودی بیرونی زیرزمین قرار دارد. با او ارتباط برقرار کنید و او به شما تلاش خواهد کرد.

همه چیز بعد از آن در واقع بسیار ساده است. با این حال آنچه شما باید بدانید این واقعیت است که شما ماموریت جانبی را می توان تنها پس از یادگیری ضرب و شتم توانایی نیرو، داش بادی و رام کردن حیوانات تکمیل کرد. شما در طول داستان به طور خودکار تمام مهارت ها را به دست می آورید. بنابراین اگر از قبل مهارت‌ها را ندارید، باید تا زمانی که آنها را به دست آورید، در طول داستان به پیشرفت ادامه دهید.

وقتی آماده شدید، به آنجا سفر کنید نقطه مراقبه منطقه جنوبی در Rambler’s Reach. در نقطه تخم ریزی کمی به سمت راست بپیچید، در آنجا باید صفحه دیواری را به سمت پایین بکشید. در امتداد دال بدوید و به طرف دیگر بروید.

به طرف دیگر رسیدید، باید حیوان بزرگ را با R1 یا RB اهلی کنید. سپس روی “تنه” او بپرید و اجازه دهید خود را حمل کنید. وقتی این کار را انجام دادید، تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که مسیر تنگه را دنبال کنید. در داخل تنگه شما باید چند حریف را شکست دهید و یک یا آن درج پارکور را تکمیل کنید.

در انتهای تنگه یک کوه پرنده خواهید دید. در آنجا بمانید و مستقیم به طرف دیگر پرواز کنید. جعبه با پاداش در آنجا منتظر شماست.

رمز و راز دره – پاداش

به عنوان جایزه، شمشیر نوری «شکارچی» را دریافت خواهید کرد.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
به عنوان جایزه، شمشیر نوری «شکارچی» را دریافت خواهید کرد. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

اگر جعبه را در طرف دیگر دره باز کنید، پاداش خود را دریافت خواهید کرد. مانند جایزه ای که شمشیر نوری “شکارچی” را دریافت می کنید و چند نکته تجربه

اگر سوالی دارید، فقط در نظرات با ما در میان بگذارید. ما سعی می کنیم به شما کمک کنیم.



منبع