رئیس جدید ARD اقدامات سختگیرانه ریاضتی را اعلام کرده است. از جمله در خدمات رادیویی و دیجیتال باید صرفه جویی شود. یک ایستگاه تلویزیونی نیز ناپدید می شود. از سوی دیگر، او در حال اعلام جنگ به نتفلیکس و سایر ارائه دهندگان استریم است.

گنیفکه (منبع: MDR) قول داد: “ما تلاش کلی برای برنامه های رادیویی خود را به میزان قابل توجهی کاهش خواهیم داد.” ARD نیز امسال اعلام خواهد کرد کدام کانال تلویزیونی از تلویزیون خطی به اینترنت منتقل می شود.

وقتی صحبت از پخش جریانی به میان می‌آید، بینندگان از انتخاب رنج می‌برند:

ÖRR می خواهد به موفق ترین ارائه دهنده استریم در آلمان تبدیل شود

داغ ترین کاندیدای پایان تلویزیون در حال حاضر یک است. با این حال، رئیس ARD، که در 1 ژانویه 2023 به طور چرخشی دفتر را از تام بوهرو تحویل گرفت، نام خاصی را ذکر نکرد. معاهده جدید دولت رسانه ای فرصت انتقال ایستگاه های تلویزیونی به اینترنت را می دهد. در جای دیگر نیز، این مرد 62 ساله از پس انداز خود خبر داد: «ما در اواخر سال جاری، مال خود را خواهیم ساخت. سبد دیجیتالی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.با این حال، گنیفکه معنی آن را به صورت عینی فاش نکرد.

پخش عمومی (ÖRR) روزهای بهتری را به خود دیده است. اتلاف پول و سوگیری سیاسی تنها برخی از اتهاماتی است که ARD و ZDF با آن مواجه هستند. جلسه استماع در پارلمان ایالتی ساکسون چیزی جز پیاده روی در پارک برای رئیس جدید ARD کای گنیفکه بود. اما برای معاونان منتقد یکی داشت بسته پس انداز گسترده مشمول.

رئیس جدید ARD از اقدامات ریاضتی در تلویزیون، رادیو و خدمات دیجیتال خبر داد

با وجود تهاجمی پس انداز اعلام شده، رئیس ARD همچنین می خواهد رشد کند – در جریان. گنیفکه چیزی کمتر از اعلام جنگ علیه نتفلیکس، دیزنی پلاس و دیگر رسانه های سنگین وزن مانند اسپاتیفای در آستین نداشت. به همراه ZDF و Deutschlandradio، هدف این است که تا سال 2030 به موفق ترین ارائه دهنده استریم در آلمان تبدیل شود.