رئیس رنو هشدار داد: تسلا برای خودروهای برقی مشکل ایجاد می کند

با این حال، نگرانی – در درجه اول – از این واقعیت ناشی نمی شود تسلا می تواند با قیمت های رقابتی جدید مشتریان را از برند فرانسوی دور کند. دی میو با استراتژی قیمت‌ها در حال تغییر بسیار بیشتر به ایلان ماسک هشدار می‌دهد به شهرت خودروهای برقی در بین مشتریان مایه شرمساری است. به گفته رئیس رنو در مصاحبه ای (منبع: فایننشال تایمز از طریق اکومنتو) آنها اعتماد به ارزش خودروهای خود را از دست خواهند داد.

آیا قبلاً این حقایق شگفت انگیز در مورد تسلا را می دانستید؟

هیچ خودروسازی نمی تواند برای تسلا شمع نگه دارد

مشکل تسلا اساساً قیمت متغیر است. قیمت یکی از مدل های تسلا چیزی است که سازنده خودرو دوست دارد چندین بار در سال آن را تغییر دهد. با این حال، چندین کاهش قیمت عمده در اروپا، چین و ایالات متحده در ماه های اخیر بار دیگر این مشکل را تشدید کرده است. از سوی دیگر، رنو از ارزش خودروهای الکتریکی خود محافظت خواهد کرد پس دی میو

برای رنو، و همچنین برای سایر خودروسازان، وضعیت عرضه همچنان متشنج است. تامین نیمه هادی ها، مشکلات لجستیکی و به طور کلی هزینه های بالاتر همچنان صنعت را به چالش می کشد. تسلا با تمرکز بر فرآیندهای مستقل، در حال حاضر موقعیت شروع بهتری دارد – و به عنوان پیشتاز از نظر حاشیه، زمینه لازم برای کاهش قیمت را نیز دارد. بنابراین اعلام د میوس نباید کاملاً عاری از تفکر رقابتی باشد.

از یک طرف، آنها علاقه زیادی را در تسلا ایجاد کرده بودند، اما از طرف دیگر، نه تنها طوفانی از شور و شوق را برانگیختند: مدت کوتاهی پس از آن، خریداران در چین در مقابل شعب تسلا اعتراض کردند زیرا آنها از فروشگاه های قدیمی خرید کرده بودند. ، قیمت ها به طور قابل توجهی چند روز قبل بالاتر بود.

بسیاری از خریداران خودروهای الکترونیکی تسلا را پیشرو فنی می دانند. علاوه بر این، تولید کننده آمریکایی قیمت ها را کاهش داده است و در نتیجه بر رقبا فشار می آورد. رئیس رنو نگران است که این امر می تواند برای شهرت خودروهای الکتریکی کشنده باشد.

تحرک

رئیس رنو علیه تسلا: شهرت خودروهای برقی از کاهش قیمت رنج می برد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اما آنچه خوب به نظر می رسد به این معنی است که شما در رنو هستید بدون کاهش قیمت در آینده قابل پیش بینی مورد نظر. این موضوع در مورد فولکس‌واگن نیز صدق می‌کند: مدت کوتاهی پس از کاهش قیمت تسلا، الیور بلوم، مدیرعامل شرکت اعلام کرد که هیچ تخفیف قابل مقایسه‌ای در فولکس‌واگن و برندهای آن وجود نخواهد داشت. در مورد موتورهای احتراقی، فولکس واگن حتی به جای کاهش قیمت ها، قیمت ها را به سمت بالا اصلاح کرده است.