ذخیره سازی بنزین و گازوئیل در خانه: عملی یا خطرناک؟

بنابراین شما ممکن است در آپارتمان شخصی شما فقط 1 لیتر بنزین لغو اگر بیشتر پیدا کردید، باید انتظار جریمه بالایی داشته باشید، پس از همه، این به معنای مواد شوینده و سوخت سبک تر است. ما توصیه می کنیم به دلیل خطر، به هر حال سوخت را در 4 دیوار خود ذخیره نکنید.

بنزین و گازوئیل را کجا می توانم ذخیره کنم؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/10/21 ساعت 3:07 بعد از ظهر

مقدار بنزینی که مجاز به ذخیره در خانه هستید قطعا برای مخزن یک ماشین چمن زنی کافی است. در این راهنما می توانید دقیقاً بدانید که چقدر مجاز به داشتن در گاراژ هستید و چه مقررات دیگری اعمال می شود.

چقدر سوخت می توانید در خانه ذخیره کنید؟

وقتی صحبت از ذخیره سازی به میان می آید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. قوطی هایی که مجاز به نگهداری بنزین و گازوئیل در آنها هستید باید محکم، قابل قفل شدن و نشکن بودن. قوطی های پلاستیکی توصیه نمی شوند زیرا کاملاً هوابند نیستند. این بدان معنی است که بخارات تهدید کننده زندگی می توانند از آن خارج شوند. استفاده از قوطی های فلزی منطقی تر است. هزینه اینها کمی بیشتر است، اما شما در طرف امن هستید.

اتفاقاً اگر بنزین شما به صورت حرفه ای ذخیره نشده باشد و حتی به خانه آسیب برساند یا حتی افراد آسیب ببینند، معمولاً شرکت بیمه کنسل می کند. در این صورت باید جریمه یا هزینه را خودتان بپردازید.

2 عدد قوطی بنزین Oxid7® ساخته شده از فلز |  قوطی سوخت 20 لیتری |  گازوئیل، گازوئیل و اتانول زیستی

اگر می خواهید مقادیر بیشتری ذخیره کنید، باید یکی را تهیه کنید کابینت مواد خطرناک افزایش دادن با این حال، اینها بسیار گران هستند – شما باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بنزین ارزان ارزش آن را دارد یا خیر. از این گذشته ، سوخت 20 سال ماندگاری دارد. شاید یک خودروی الکترونیکی ارزش بیشتری داشته باشد.

کابینت محیط زیست ADB، کابینت مواد شیمیایی، کابینت مواد خطرناک، دکتر 1000x1000x500 میلی متر، ساخت د

جای تعجب نیست که ذخیره سوخت در مکان های عمومی غیرقانونی است. اینها شامل راهروها و راهروها می شود. بنابراین گازوئیل و بنزین را نباید در مکان هایی که دیگران به آن دسترسی دارند ذخیره کرد. فضاهای پشت بام در ساختمان های مسکونی نیز تابو هستند.

گازوئیل گران است، بنزین گران است و برق گران است. بحران اوکراین قیمت سوخت را به ارتفاعات سرگیجه‌آوری رسانده است. بنابراین منطقی است که یک کوچک را تهیه کنید انبار سوخت در حالی که قیمت ها پایین است سرمایه گذاری کنید این مجاز است، به هر حال، هیچ کس ابزار باغبانی را مستقیماً به پمپ بنزین فشار نمی دهد تا یک بار چمن زنی کند یا ژنراتور خود را بکسل کند. مشکل از جمعیت است. از آنجایی که سوخت، بنا به تعریف، بسیار قابل اشتعال است، باید برخی اقدامات احتیاطی را به خاطر خود و گاراژ خود انجام دهید.

کابینت محیط زیست ADB، کابینت مواد شیمیایی، کابینت مواد خطرناک، دکتر 1000x1000x500 میلی متر، ساخت د

شما می توانید حداکثر 60 لیتر بنزین از پمپ بنزین در صندوق عقب خودرو خود مصرف کنید، مشروط بر اینکه قوطی دارای استاندارد DIN 7274 یا 16904 باشد. با این حال، وقتی صحبت از ذخیره سازی می شود، همه چیز کمی متفاوت است. برای بنزین در گاراژهایی با مساحت زیر 100 متر مربع، شما حداکثر 20 لیتر ممکن است نگه دارد – برای دیزل حتی 200 لیتر است. این به دلیل اشتعال پذیری بالای بنزین است ریسک بالاتر تمام شد

شما می توانید 20 لیتر را در زیرزمین ها ذخیره کنید، اما این محدودیت برای همه طرف ها در ساختمان های آپارتمانی اعمال می شود – بنابراین باید با همسایگان خود هماهنگ کنید و حتما قوانین خانه و قرارداد اجاره را برای قوانین مربوطه بررسی کنید. در بدترین حالت ممکن است خاتمه اجاره نتیجه باشد

در زمان نوسان قیمت بنزین، همیشه مشخص نیست که فردا چقدر سوخت کیف شما را خالی می کند. به نظر می‌رسد که فضل صرفه‌جویی این است که بنزین ارزان را از قبل خریداری کنید و در صورت گران شدن مجدد، قوطی‌ها را در خانه نگه دارید. اما آنچه در ابتدا خوب به نظر می رسد با شرایط بسیاری همراه است.

2 عدد قوطی بنزین Oxid7® ساخته شده از فلز | قوطی سوخت 20 لیتری | گازوئیل، گازوئیل و اتانول زیستی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/10/21 ساعت 2:31 بعد از ظهر