به طوری که ارزش آن را نیز داشته باشد و همه بینندگان به جای آن دوباره آن را در دیزنی + پخش نکنند، که ممکن است پس از 13 سال دقیقاً به خاطر نداشته باشید، دیزنی فیلم را از برنامه استریم خارج کرده است. یک قطعه بسیار قوی که در مقابل مشتریان پرداخت کننده قرار می دهید – یا نه. این تنها اقدام مشکوکی نیست که اخیراً در دیزنی پلاس دیدهایم.
اعتیاد به جریان: ما در رحمت دیزنی، آمازون و نتفلیکس هستیم
نظری از فلیکس گرابر
Disney + آواتار را بیرون می اندازد – و مشتریان به لوله نگاه می کنند
بر اساس گزارش ها و شکایات آنلاین، دیزنی بدون اظهار نظر ناپدید شده است. شما آن را می خواهید تقریباً یک عملیات شنل و خنجر به نام. در واقع هیچ چیز غیرعادی نیست که فیلم ها و سریال ها در سرویس های استریم بیایند و بروند. مجوزها معمولاً فقط توسط دارندگان حقوق برای مدت زمان محدودی اعطا می شوند و سپس نتفلیکس، پرایم ویدیو و شرکت فقط می توانند محتوا را برای مدت زمان مشخصی نشان دهند. اغلب دیزنی حتی طرفی است که تضمین می کند که محتوای آنها دیگر در جای دیگری نمایش داده نمی شود.
مشتریان دیزنی پلاس این روزها یک سورپرایز ناخوشایند داشته اند. یکی از موفق ترین فیلم های تمام دوران، ظاهراً بدون دلیل، یک شبه از پیشنهاد پخش جریانی دیزنی ناپدید شد. اما اگر نگاه دقیقتری بیندازید، استراتژی پشت آن را خواهید دید – و این نوید خوبی ندارد.
به هیچ وجه: در عوض، دیزنی باید فرصتی برای کسب درآمد بیشتر ببیند. قبل از اینکه قسمت 2 سریال – The Way of Water – در ماه دسامبر ظاهر شود، شما می آورید نسخه اصلاح شده قسمت اول دوباره در سینماها. شروع از 22 سپتامبر است. اگر میخواهید، میتوانید دوباره دنیاهای نفسگیر را روی صفحه بزرگ تماشا کنید تا قبل از شروع قسمت 2 خاطرات خود را تازه کنید.
با این حال، در دیزنی، قضیه متفاوت به نظر می رسد، زیرا آواتار متعلق به شرکت ماوس است. هیچ کس دیگری در پس زمینه ایستاده نیست و می تواند اطمینان حاصل کند که فیلم از دیزنی + ناپدید می شود – و تنها چند ماه قبل از قسمت 2 مجموعه آواتار سرانجام پس از سال ها انتظار ظاهر می شود. اما یک دقیقه صبر کنید این نمی تواند تصادفی باشد، اینطور نیست؟
آواتار: راه آب – تیزر تریلر آلمانی
مورد دوباره ثابت میکند: دیزنی میتواند تقریباً هر کاری را که در ذهن شماست با مشتریان استریم خود انجام دهد. با این حال، شرکت ماوس در این زمینه تنها نیست. به عنوان مثال، سونی اخیراً یک گام بزرگتر برداشته بود. سازنده PS5 بدون تشریفات فیلم های خریداری شده را از کتابخانه استریم خود حذف کرده است. مشتریان در واقع نسخه دیجیتال را به طور کامل خریداری کرده بودند، نه فقط دسترسی به جریان را خریداری کردند. سونی و دیزنی نشان میدهند که محصولات دیجیتالی چگونه ما را به مشتریان ارائهدهنده تبدیل میکنند.