دیزنی + مسیر نتفلیکس را طی می کند – اگر نتیجه معکوس نداشته باشد

با انجام این کار، آنها نه تنها یکی از مزایای بزرگ نسبت به تلویزیون کلاسیک را از روزهای اولیه پخش از بین می برند، بلکه انتخاب جدیدی را به مشتریان ارائه می دهند: تبلیغات یا نه؟ تاکنون، عمده‌ترین سرویس‌های پخش، اشتراک‌هایی را با و بدون وقفه‌های تجاری برنامه‌ریزی کرده‌اند – هر کدام با قیمت‌های متفاوت.

دیزنی پلاس قیمت ها را در ایالات متحده افزایش خواهد داد. مشتریان آلمانی تحت تأثیر قرار نگرفته اند – هنوز. اما به زودی پیشنهاد آلمان نیز باید گران تر شود. در همان زمان، تبلیغات باید در سرویس استریم اجرا شود. اما دیزنی یک اشتباه اساسی مرتکب می شود – برخلاف نتفلیکس.

دیزنی مسیر متفاوتی را انتخاب کرده است: تاکنون هیچ صحبتی در مورد محدودیت محتوایی نشده است، تا اینجا بسیار خوب است. برای این در مورد قیمت به طرفداران استریم جنبه گسترده ای می دهد: به جای کاهش قیمت اشتراک تبلیغاتی مانند نتفلیکس، هزینه های ماهانه فعلی ثابت می ماند – فقط با تبلیغات.

گزینه شماره 2: اگر نمی خواهید Disney+ را با تبلیغات ببینید، همچنین می تواند فقط لغو شود. اما تقریباً همه چیزهایی که برای مثال مارول و MCU ارائه می دهند تمام می شود. هنگامی که افزایش قیمت به آلمان می رسد، ما با یک انتخاب روبرو هستیم: تبلیغات، پرداخت اضافی یا لغو؟ من هنوز نمی دانم کدام را ترجیح می دهم.



منبع

نظری از فلیکس گرابر

تبلیغات در دیزنی + – و از مشتریان خواسته می شود که پرداخت کنند

زمان هایی که می توانستیم یکی پس از دیگری از سریال های مورد علاقه خود را با آرامش و مهمتر از همه بدون وقفه پخش کنیم، حداقل مثل قبل به پایان می رسد. دلیل: سرویس‌های پخش بیشتر و بیشتر در حال ادغام تبلیغات هستند قاطعانه در پیشنهاد خود

در ابتدا، برنامه های مربوطه در پیشرو صنعت نتفلیکس قابل پیش بینی بود. در آنجا اکنون تصمیم گرفته اند: الف خواهد بود یک سطح قیمت جدید، ارزان تر از تمام موارد قبلی ارائه دهید، تا حدی از درآمد تبلیغات تامین می شود. پس از آن، مشتریان این مزیت را دارند که برای پیشنهاد نتفلیکس کمتر از آنچه قبلا ممکن بود، پرداخت کنند. احمقانه است که احتمالاً همه سریال ها گنجانده نمی شوند.

اگر می خواهید از این امر جلوگیری کنید، دو گزینه دارید: Disney+ Premium از 8 دسامبر در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و دیر یا زود در آلمان نیز در دسترس خواهد بود. نقطه هزینه: 10.99 دلار به جای 7.99 دلار در ماه یا 109.99 دلار به جای 79.99 دلار در سال. اگر نمی خواهید تبلیغاتی ببینید، حداقل 30 دلار بیشتر از شما خواسته می شود. در غیر این صورت همه چیز ثابت می ماند – خوب، بسیار متشکرم.

آیا می تواند چیزی غیر از دیزنی + باشد؟ مقایسه بزرگ جریان در ویدیو:

دیزنی به زودی انتخاب ناخوشایندی را به مشتریان ارائه می دهد