دو سری تموم شد

در واقع آنقدرها هم بد به نظر نمی رسید:

از نتفلیکس قبلاً به پایان ناگهانی سریال بدون دنباله عادت کرده اید، اما همچنین از دیزنی پلاس؟ ارائه دهنده استریم و احتمالاً سرسخت ترین رقیب نتفلیکس تاکنون توجه منفی کمتری را به خود جلب کرده است. و با این حال دو سریال را گرفت – بارها و بارها.

از نظر کیفیت هر دو سری به تنهایی بودند بدون مثال منفی در دیزنی +. سریال “Mighty Ducks: Game Changer” که بر اساس سه گانه معروف “Mighty Ducks” ساخته شده و دنباله آن است، در Rotten Tomatoes موفق به کسب 87 درصد بسیار خوب شد و بینندگان نیز از 70 درصد مثبت کاملا راضی بودند. بررسی ها تصویر مشابهی برای “بیگ شات” با ستاره “فول هاوس” جان استاموس ظاهر می شود – 78 درصد از حرفه ای ها و 81 درصد از بینندگان. متأسفانه، آنها در حال حاضر چیزی دریافت نمی کنند و دیگر قسمتی نمی گیرند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع Mighty Ducks – Game Changer – تیزر تریلر آلمانی

با این حال، حتی در آنجا گاهی اوقات ریپکورد را می کشند و با سریال های جدید خداحافظی می کنند. بنابراین اخیرا در Mighty Ducks: Game Changers (در دیزنی + تماشا کنید) و “کله گنده” (در دیزنی + تماشا کنید). هر دو سریال به طور تصادفی ورزشی که هر دو در سال 2021 شروع شدند، فصل دوم در پاییز 2022 ارائه شد و دیزنی + اکنون زودتر از موعد آن را قطع می کند. بنابراین دیگر فصلی وجود نخواهد داشت (منبع: هالیوود ریپورتر).

دیزنی + دلیل را برای خودش نگه می دارد، اما احتمالاً هر دو سریال تمام شده بودند بدون بازدید واقعی، حتی اگر ارقام ملموس و قابل اعتماد ارائه دهنده استریم فاش نشود. اما چیزی بیشتر از این هم وجود دارد. همانطور که “هالیوود ریپورتر” بر اساس یک منبع داخلی در دیزنی گزارش می دهد، تمدید فصل دوم چیزی بیش از صرفا بحث انگیز و بحث برانگیز بود. در واقع، پس از فصل اول به پایان می رسید، اما رئیس سرگرمی دیزنی، پیتر رایس، مخالف آن تصمیم گرفت و تصمیم گرفت آن را تمدید کند. نمونه ای از “روش های تجاری مشکوک” رایس که در نهایت به اخراج او انجامید.

با وجود کیفیت، متاسفانه موفقیتی حاصل نشد

نتفلیکس هر هفته سریال‌های جدیدی را برای عموم مردمی که پرداخت می‌کنند ارائه می‌کند، اما بسیاری از آن‌ها بدون هیچ زمزمه‌ای لغو می‌شوند. بنابراین، تعداد زیادی از مشتریان قبل از تماشای سریال جدید منتظر می مانند و می بینند. اگر نتفلیکس بعداً شما را به معنای واقعی کلمه احمق می‌کند، چرا بی‌ضرور زمان را سرمایه‌گذاری کنید؟ دیزنی + تاکنون متفاوت بوده و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

دیگر فصل 3 وجود ندارد: همچنین سریال هایی در Disney + اخراج می شوند