دو جواهر PS4 ناگهان به جدول بازگشتند


چند سال پیش، احتمالاً هیچ گیمری انتظار نداشت که روزی بازی های پلی استیشن در صدر جدول استیم قرار گیرند. اما به نظر می رسد که استراتژی رایانه شخصی سونی به کندی کار می کند – که عمدتاً به دلیل کمپین تخفیف فعلی برای مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves است.

Uncharted: The Lost Legacy

Uncharted Bundle دوباره چارت های Steam را فتح کرد

دوران انحصار پلی استیشن گذشته است. در سال‌های اخیر، سونی به طور فزاینده‌ای اقدام به انتقال برخی از بزرگترین بازی‌های PS4 و PS5 خود به رایانه شخصی کرده است. Returnal، Ratchet & Clank جدید، God of War – حتی دو قسمت آخر Uncharted را هم اکنون می توان بر روی رایانه شخصی بازی کرد.

این دومی ها حتی موفق شده اند دوباره یکی از نقاط برتر نمودار Steam را به دست آورند. در لیست پرفروش ها مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves یک جامد مقام چهارم. تنها بازی طولانی مدت استیم Counter-Strike: Global Offensive، بازی تازه وارد BattleBit Remastered و Steam Deck در حال حاضر فروش بیشتری از طریق Steam دارند.

این باید عمدتا به دلیل فروش فعلی Steam باشد. زیرا باندل Uncharted خواهد بود تا 3 ژوئیه 2023 با 29.99 یورو به جای 49.99 یورو معمولی فروخته می شود. که با کاهش 40 درصدی قیمت مطابقت دارد.

UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection

UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection

ناتی داگ LLC

این باندل شامل دو بازی Uncharted Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy است. در حالی که برای آخرین بار در A Thief’s End وارد نقش نیتن دریک می شوید و یک ماجراجویی اکشن را با او تجربه می کنید که شما را دوباره به نیمه های دنیا می فرستد، در The Lost Legacy نقش دوست دختر سابق نیتان را کلوئی فریزر بازی می کنید. ، که با مزدور نادین راس راه خود را از طریق جنگل هند طی می کند تا یک مصنوع را بدست آورد.

صحنه بازی از Uncharted’s Legacy of Thieves Collection را می توانید در تریلر رسمی مشاهده کنید:

تریلر مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves

بسته Uncharted در Steam برای چه کسانی ارزشمند است؟

کسانی که قبلاً با آخرین بازی های Tomb Raider سرگرم شده بودند، با دو بازی Uncharted نیز سرگرم خواهند شد. هر دو بازی بر یکی تکیه دارند ترکیبی از مسیرهای کوهنوردی، پازل، دزدکی حرکتی و تیراندازی و مانند فیلم های اکشن هالیوود روی صحنه می روند. بنابراین گیمرها می توانند انتظار بهترین سینمای پاپ کورن را در گیم پد داشته باشند.

برای داستان اصلی هر دو بازی می توانید کمی بیشتر از 20 ساعت تعداد زیادی از آن‌ها را در Uncharted 4: A Thief’s End صرف کرده‌اید. برای 29.99 یورو، خرید قطعا ارزش آن را دارد.

UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection

UNCHARTED™: Legacy of Thieves Collection

ناتی داگ LLC

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع