دویچه پست خدمات خود را متوقف کرد – هواداران محیط زیست تشویق می کنند

این پایان یک دوره است: پس از 20 سال، دویچه پست خدماتی را که هر شنبه به 18 میلیون خانوار رسیده است، متوقف می کند. اما طرفداران محیط زیست پایان را تشویق می کنند.

پست آلمان AG

دویچه پست پست تبلیغاتی بروشور «Einkaufaktuell» را متوقف می کند



منبع

بنجامین راش، رئیس بازاریابی بخش پست و بسته این شرکت توضیح می دهد: «ما باید به پیشرفتی که خرده فروشان آجر و ملات به ویژه در حال کاهش هزینه های خود در بروشورهای هفتگی کلاسیک برای تبلیغات خرده فروشی هستند، واکنش نشان دهیم (منبع: Tagesschau).

این اخیراً نشان داد که سخنان مدیر پست چقدر دقیق است مثال از Rewe. سوپرمارکت بر آگهی های خود مهر زده است. اگر می خواهید از پیشنهادات فعلی مطلع شوید، اکنون باید آنلاین شوید یا از برنامه Rewe استفاده کنید. به گفته Rewe، بروشورهای پایان کاغذ هر سال 70000 تن CO2 و 1.2 میلیون تن آب صرفه جویی می کنند.

من آن را به شدت بانوی صلح سبز بیان نمی کنم. این فقط من را آزار داد – و خوشحالم که صندوق پستی من در سال آینده کمی خالی خواهد شد.

از سال 2003 تبدیل به آگهی بازرگانی شد هر شنبه بین 18 میلیون خانوار توزیع می شود. به گزارش پست، «Einkaufaktuell» در مجموع به 14.25 میلیون خواننده می رسد.

immi 5. بدون برچسب تبلیغاتی، ظاهر فولاد ضد زنگ، فیلم فوق العاده قوی

ترفندهای هوشمندانه DHL که همه باید بدانند:

انتقاد فعالان محیط زیست

تورم، قیمت بالای انرژی و افزایش هزینه‌های پرسنل هم اکنون بر دویچه پست تأثیر گذاشته است: «اخبار خرید» از 1 آوریل 2024 متوقف خواهد شدهمانطور که گروه مستقر در بن اکنون اعلام کرده است. پست توضیح می دهد که دلیل دیگر قیمت کاغذ بالاتر است. تولید و فروش “به شدت گران شده است.”

“Einkaufaktuell” مدتهاست که خاری در چشم دوستداران محیط زیست بوده است. برای Viola Wohlgemuth از Greenpeae، بسته بروشورها نمادی از جامعه منسوخ شده آلمان

کان گورایر

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت به تاریخ 07/09/2023 13:57

دویچه پست علاوه بر افزایش هزینه ها به یکی نیز اشاره می کند کاهش تقاضا. بسیاری از شرکت‌ها هزینه‌های تبلیغاتی را برای تبلیغات بروشور کلاسیک کاهش داده‌اند و این را به شکل دیجیتال ارائه می‌کنند.