دویچه بان قبل از پایان؟ کارشناسان خواستار اقدامات اساسی هستند

DB اخیرا پرچمدار جدید خود، ICE L را معرفی کرده است:

مشکلات در حال حاضر در راه آهن انباشته شده است: طبق گفته اداره حسابرسی فدرال، مشکلات در حال حاضر تمام شده است 30 میلیارد یورو بدهی انباشته شده اند. برای مسافران نیز چندان خوشایند به نظر نمی رسد: هیچ گاه تأخیر بیشتری نسبت به سال گذشته وجود نداشته است و روند رو به افزایش است. علاوه بر این، یعنی بالقوه بزرگترین آشفتگی سالهای آینده زمانی که بسیاری از مسیرهای مهم مسافت طولانی باید بازسازی شوند.

تقریباً همه کسانی که اخیراً با قطار سفر کرده اند می دانند که دویچه بان با مشکلات جدی روبرو است. اما نه تنها تأخیرها در بالاترین حد خود قرار دارند. خیلی چیزها در راه آهن به راحتی پیش نمی روند. کارشناسان اکنون خواستار عواقب شدید هستند و می خواهند دویچه بان را تجزیه کنند.

پایان برای DB؟ کارشناسان خواستار تقسیم دویچه بان هستند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

دویچه بان ICE L را ارائه می کند

بر اساس پیشنهاد اتحادیه، حمل و نقل محلی و راه دور و همچنین حمل و نقل کالا در راه آهن باقی خواهد ماند. مسئولیت شبکه، ایستگاه ها و بخش انرژی DB بخشی از زیرساخت GmbH خواهد بود. این که آیا شرکت دولتی سابق تجزیه خواهد شد و DB نیمی از رول عقب خواهد رفت، هنوز باز است.

DB در بحران: سال های سختی در انتظار رانندگان قطار است

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

به این ترتیب دویچه بان باید به شرکتی تبدیل شود که بر روی یک شبکه فعال و شلوغ تمرکز. این به نوبه خود مستقل از شرکت های حمل و نقلی خواهد بود که از این شبکه استفاده می کنند. شاخه حمل و نقل سابق راه آهن نیز متعلق به آنها خواهد بود. در این صورت دیگر انگیزه ای برای ممانعت از رقبا وجود نخواهد داشت این ایده است.

دویچه بان قرار بود به اجزای سازنده آن تقسیم شود. این توسط کمیسیون انحصارها توصیه می شود که از دولت فدرال با کار خود حمایت می کند. به جای اینکه عملیات شبکه ریلی و حمل و نقل افراد و کالاها در زیر یک سقف مانند گذشته یکپارچه شود، گروه فعلی باید تقسیم شود.

به این ترتیب، قرار است دو شرکت مجزا ایجاد شود که یکی از آنها مسئول زیرساخت ها می تواند زیر نظر دولت فدرال فعالیت کند. احزاب اتحادیه CDU و CSU خواستار ایجاد زیرساخت فدرال GmbH شده بودند. از سوی دیگر، ائتلاف چراغ راهنمایی در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای تبدیل مناطق زیرساختی به یک شرکت زیرساخت است.

بنابراین کمیسیون کارشناسی از فشار اتحادیه مخالف حمایت می کند. از این رو “بیشتر از مزایای جداسازی کامل زیرساخت ها و بخش های حمل و نقل” بنابراین یورگن کولینگ، رئیس کمیسیون انحصار، به Süddeutsche Zeitung (از طریق ZDF).