دویچه بان ارتباط را از دست می دهد: کاربران تلفن های هوشمند باید همچنان در رنج باشند

توماس جارزومبک، کارشناس دیجیتال CDU متعجب شده است. این “عجب” بود که قطارهای دویچه بان نباید به گیرنده های 5G مجهز شوند. این نه تنها سرعت شبکه را به میزان قابل توجهی کندتر می کند، اما هنوز نقاط مرده وجود دارد. “تکرار کننده های قطار قدیمی” فرکانس های در نظر گرفته شده به طور خاص برای شبکه های 5G را درک نمی کنند. اتصالات اینترنت از دست رفته و تماس های تلفن همراه قطع شده نتیجه آن است.

اینترنت در قطارهای دویچه بان در حال حاضر سریع تر نمی شود. آنها می گویند که ارتقاء از 4G به 5G برنامه ریزی نشده است. دریافت ضعیف تلفن همراه و نقاط مرده برای مدت طولانی با مسافران قطار همراه خواهد بود.

دویچه بان: اینترنت 5G برنامه ریزی نشده است

دویچه بان ICE L را ارائه می کند

اینترنت در قطار: شیشه های پنجره در راه

یک ICE جدید به زودی در آلمان راه اندازی می شود:

این وزارتخانه توضیح داد که با اپراتورهای شبکه تلفن همراه “بدون ارتقاء 5G تکرار کننده ها” در قطارهای مسافت طولانی توافق شده بود. در همین راستا، به رقیب Flixtrain اشاره شده است، که همچنین هیچ برنامه ای برای تبدیل از 4G به 5G وجود ندارد (منبع: Rheinische Post).

علاوه بر این، تصمیم آژانس شبکه فدرال تضمین می کند که حتی از شبکه های LTE موجود برای مسافران قطار به طور کامل استفاده نمی شود. در واقع برنامه ریزی شده بود که اپراتورهای شبکه LTE 900 را در طول خطوط راه آهن روشن کنند. بیرون از با این حال، به دلایل ایمنی، استفاده از آن ممنوع شد، از آنجایی که رادیو قطار دیجیتال GSM-R ممکن است مختل شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

علاوه بر نقاط مرده، مسافران راه آهن باید با مشکل کاملاً متفاوتی دست و پنجه نرم کنند: شیشه های پنجره در قطارهای مسافت طولانی دویچه بان باعث ایجاد مشکل می شود. لایه فلزی برای دریافت بدتر. این تنها با ICE 3 Neo و ICE L که به قاب‌های شفاف تلفن همراه مجهز هستند، باید تغییر کند.

اگرچه استاندارد ارتباطات سیار 5G با اتصالات بسیار سریعتر مدتهاست که بخشی از زندگی روزمره بسیاری از کاربران بوده است. دویچه بان به نسل قبلی کندتر 4G پایبند است. با توجه به پاسخ وزارت حمل و نقل فدرال، این در آینده قابل پیش بینی تغییر نخواهد کرد. یک شبکه مدرن 5G برای ترافیک راه آهن در مسافت های طولانی برنامه ریزی نشده است.