دوتایی افسانه ای نینتندو امروز دیگر موفق نخواهند بود



طرفداران نینتندو اکنون باید قوی باشند: به گفته یکی از توسعه دهندگان سابق Rare، بازی مانند Banjo-Kazooie امروز دیگر موفق نخواهد بود. با این حال، طرفداران آن را بسیار متفاوت می بینند و همچنان به بازگشت این دو پر جنب و جوش امیدوارند.

آیا Banjo-Kazooie منسوخ شده است؟

هر کسی که در کودکی یا نوجوانی بازی‌های ویدیویی را روی نینتندو 64 بازی کرده است او احتمالا خاطرات خوبی دارد بانجو کازوئی. بازی Jump ‘n’ Round توسط توسعه دهنده بریتانیایی Rare در سال 1998 بر روی این کنسول عرضه شد و اکنون به عنوان یک بازی کالت قوی به حساب می آید.

موفقیت بازی منجر به دو دنباله مستقیم و چند اسپین آف شد. قبل از اینکه سریال کم و بیش پس از سال 2008 ناپدید شود. با این وجود، بسیاری از طرفداران هنوز در آرزوی دنباله یا نسخه جدید هستند.

به گفته Grant Kirkhope، که به عنوان آهنگساز در بازی های کمیاب متعددی کار کرده است، این آرزو غیرواقعی است. به نظر او این روزها هیچ مخاطب هدفی برای بازی مانند Banjo-Kazoie وجود ندارد:

“من فکر می کنم اگر Rare تیم مناسبی را پیدا کند، برای ادامه بازی آماده می شود، اما من احساس نمی کنم که آن تیم وجود داشته باشد. من همچنین متقاعد نشده‌ام که مخاطبان برای چنین بازی‌ای آنجا باشند.” (منبع: TheGamer)

این بیانیه با استقبال کمی در اینترنت روبرو شد. به خصوص در توییتر، بسیاری از کاربران نظری کاملاً متفاوت با Kirkhope دارند.

به عنوان یک استدلال مخالف، بازی Yooka-Laylee چندین بار ذکر شده است. که جانشین معنوی Banjo-Kazooie در نظر گرفته می شود و صرفاً از طریق تأمین مالی جمعی تأمین می شد.

سایر کاربران این مشکل را کمتر در گروه هدف می بینند، اما در مورد ناشران Mircosoft که از زمانی که Rare مالکیت مجوز را در اختیار دارند، می بینند. در واقع، از سال 2008، این شرکت تلاش زیادی برای بازگرداندن برند محبوب انجام نداده است پس از شکست قسمت سوم در ایکس باکس 360.

این اعلامیه باعث ایجاد تبلیغات اینترنتی شد

با یک استثنا! Banjo و Kazooie شخصیت‌های مهمان بازی Nintendo Switch Super Smash Bros. Ultimate هستند.

این اعلامیه در آن زمان جرقه زد هیاهوی واقعی و اشک شوق همانطور که این ویدئو واکنش در یوتیوب ثابت می کند، به عنوان مثال:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع