دستگاه های قهوه در آزمایش

معایب:

قهوه ساز لوکس: Moccamaster KBG Select

دستگاه پس از 40 دقیقه خاموش می شود (“خاموش خودکار”) – اما Melitta Look Therm Perfection تایمر برای آماده سازی قهوه از پیش برنامه ریزی شده ندارد. عملی: پس از مدتی استفاده روزانه، یک LED نشان می دهد که برنامه رسوب زدایی چه زمانی باید انجام شود.

فنجان قهوه کافئین

مزایای:

  • از نظر برخی کارشناسان بهترین دستگاه قهوه ساز در جهان است
  • طراحی محصول نمونه، موجود در رنگ های متعدد

کیسه های فیلتر ملیتا رایحه قهوه ای طبیعی 1*4 (80 عدد)

Moccamaster KBG Select، 1.25 لیتر

در این بررسی اجمالی دستگاه های قهوه فیلتری رایج و محبوب بدون آسیاب ارائه می شود که مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفته و به همین دلیل برای خرید پیشنهاد می شود. روش تست Stiftung Warentest به طور مفصل در وب سایت مربوطه توضیح داده شده است. منابع مورد استفاده عبارتند از: Stiftung Warentest 08/2018، “آشپزخانه و خانه” (مسأله 03/2020، در دسترس از Readly)، CNET، The Perfect Grind، نیویورک تایمز.

دستگاه قهوه فیلتر: این را باید بدانید

دستگاه قهوه فیلتر چگونه کار می کند

Melitta Easy یکی از پرفروش ترین ها در آمازون است که دارای رتبه متوسط ​​​​است 4.5 از 5 stars بین مشتریان بسیار محبوب است. با این حال، قبل از خرید، باید یک بار دیگر مشخص کنید که این یک مدل مقرون به صرفه در “کلاس ابتدایی” است: “احساس و ظاهر دستگاه ارزان به نظر می رسد، اما نسبت به قیمت قابل انتظار است و بنابراین خوب است. یکی از خریداران با هم خلاصه می کند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/01/23 08:45

نکته خواندن

Stiftung Warentest در شماره 08/2018 خود، 15 دستگاه قهوه فیلتر را آزمایش کرد که 7 مورد از آنها با یک پارچ شیشه ای بود. بهترین قهوه ساز پارچ شیشه ای است Krups KM321 Proaroma Plus (به اتو نگاه کنید)، که با قیمتی در حدود 40 یورو در فروشگاه ها یافت می شود. نمره نهایی “خوب” (2.1) است، “ارزیابی حسی” (طعم، بو) به نمره جزئی 2.0 رسید (با 35 درصد، بالاترین وزن در روش آزمون). مصرف برق نسبتاً پایین است و درجه فرعی “بسیار خوب” را از بنیاد Warentest دریافت کرده است. هیچ ناهنجاری پیدا نشد – این دستگاه به سادگی ارزان است و قهوه مناسبی تولید می کند.

قهوه ساز Krups KM321 Proaroma Plus (منبع تصویر: سازنده)
Krups KM321 Proaroma Plus

قهوه ساز Melitta Look V Perfection با قمقمه

معایب:

  • پارچ شیشه ای جایگزین بسیار گران است

دستگاه قهوه ساز برنده تست با فلاسک قمقمه: Melitta Look V Therm Perfection

در مقابل تمام دستگاه های قهوه ساز تمام اتوماتیک و دستگاه های اسپرسوساز، تقریباً می توانید فراموش کنید که چقدر آسان است از یک قهوه ساز فیلتر کلاسیک استفاده کنید. مخزن را با آب پر کنید، کیسه فیلتر را در نگهدارنده قرار دهید، قهوه آسیاب شده را اضافه کنید و سپس دستگاه را روشن کنید. حدود ده دقیقه بعد، یک قابلمه (تقریباً 8-10 فنجان) قهوه سالم آماده است. از آنجایی که لوازم الکترونیکی داخلی بسیار ساده هستند، تعمیر و نگهداری محدود است و به سادگی احتمال خرابی آن کمتر است. تجربه نشان داده است که یک پارچ شیشه ای بیشترین احتمال شکستن را دارد، پس باید یک پارچ جایگزین مناسب تهیه کنید (مثلاً در Ebay برای برنده آزمون از Krups).

کیسه های فیلتر ملیتا رایحه قهوه ای طبیعی 1*4 (80 عدد)

مزایای:

  • قهوه خوبی درست می کند
  • قیمت جذاب

رسوب زدا 750 میلی لیتر برای دستگاه های قهوه ساز و قهوه ساز تمام اتوماتیک

از نظر قانونگذار، قهوه سازها «وسایل برقی کوچک» هستند و مشمول قانون تجهیزات برق و الکترونیک می باشند. بنابراین، ماشین‌های قدیمی را نباید با زباله‌های خانگی دور ریخت، بلکه باید به نقاط جمع‌آوری مناسب (مرکز بازیافت) یا به نمایندگی‌ها منتقل شود.

در مجله “آشپزخانه و خانه” (شماره 03/2020، در دسترس از Readly) Melitta Look Therm Perfection (نمایش در MediaMarkt) به عنوان برنده آزمون با نمره 1.3 ظاهر شد. دستگاه قهوه ساز با فلاسک قمقمه ساخته شده از فولاد ضد زنگ (نشکن) و مخزن آب قابل جابجایی امتیاز می گیرد.

دستگاه قهوه ساز Melitta Look Therm Perfection (منبع تصویر: سازنده)
قهوه ساز Melitta Look V Perfection با قمقمه

دستگاه‌های قهوه فیلتر نسبتاً کم تعمیر و نگهداری هستند – حداقل زمانی که به دستگاه‌های قهوه کاملاً اتوماتیک بسیار پیچیده‌تر فکر می‌کنید. با این وجود، دستگاه قهوه فیلتر نیز باید نگهداری و سرویس شود. اگر هنوز با این مورد آشنا نیستید، می توانید به دستورالعمل های عملیاتی (PDF) Melitta Easy نگاهی بیندازید.

قهوه تجارت منصفانه: برای تولید کننده خوب است، برای محیط زیست خوب است

این نمودار گردش مالی محصولات Fairtrade در آلمان را بر اساس گروه های محصول به میلیون یورو نشان می دهد (منبع تصویر: Statista / Transfair)



منبع

از هلند می آید Moccamaster توسط Technivorm (به Ebay نگاه کنید) – یک دستگاه قهوه ساز نجیب با وضعیت کالت که به گفته برخی از طرفداران بهترین قهوه فیلتر جهان را تولید می کند. خوب، البته باید به چنین ارزیابی هایی با درجه خاصی از شک و تردید نگریست. Moccamaster تاریخچه ای دارد که به سال 1968 بازمی گردد، بنابراین زمان زیادی برای شکل گیری افسانه ها وجود داشت.

Moccamaster KBG 741 (منبع تصویر: سازنده)
Moccamaster KBG Select، 1.25 لیتر

حقایق سخت هنوز برای دستگاه نمادین صحبت می کنند: آزمایش ها و گزارش های متعدد عملکرد بسیار خوب Moccamaster KBG 741 را تایید می کند (از جمله CNET، The Perfect Grind، نیویورک تایمز). جدای از آن، طراحی سزاوار نگاه دوم و سوم است: شکل صنعتی، کاربردی و بی زمان است. چنین قهوه‌سازی در کنار سایر کلاسیک‌های آشپزخانه مانند Kitchen Aid Artisan یا توستر 2 تکه Smeg (به آمازون مراجعه کنید) به خوبی پیش می‌رود. اما وجه مشترک همه آنها این است که گران هستند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/23/2023 08:23

نگهداری و نظافت

Krups KM321 Proaroma Plus

معایب:

  • تجهیزات قابل مدیریت، با توجه به محدوده قیمت

دستگاه قهوه ساز برنده تست با پارچ شیشه ای: Krups KM321 Proaroma Plus

مزایای:

  • تجهیزات خوب (کوزه فولادی ضد زنگ، تایمر برای حفظ عملکرد گرم، یادآوری کلسیم زدایی، مخزن آب قابل جابجایی)
  • کنترل عطر (خفیف یا قوی)

را ملیتا آسان (به MediaMarkt نگاه کنید) با قیمت کمتر از 40 یورو در فروشگاه ها موجود است – یک معامله واقعی. تجهیزات محدود به موارد ضروری است. دریپ استاپ از ریزش چکه پس از برداشتن پارچ شیشه ای جلوگیری می کند، پس از 40 دقیقه دستگاه به طور خودکار خاموش می شود، جای فیلتر و پارچ قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

ملیتا آسان (منبع تصویر: سازنده)
قهوه ساز Melitta Easy

نحوه و مهمتر از همه، میزان اثرگذاری کافئین از فردی به فرد دیگر متفاوت است. یکی به سختی متوجه اثری می شود، دیگری پس از چند فنجان، قلب تند و تیز پیدا می کند. اساساً قهوه باید در حد اعتدال و بدون قند افزوده نوشیده شود – سپس نوشیدنی قهوه ای نیز برای لذت روزانه توصیه می شود. T-Online 19 اثر مثبت بر سلامتی از جمله کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی عروقی را گردآوری کرده است. حدود 4 فنجان قهوه پخش شده در طول روز بی ضرر در نظر گرفته می شود (جمعیت عمومی بزرگسالان سالم، طبق EFSA)، اما زنان باردار باید حداکثر 1 فنجان قهوه در روز مصرف کنند.

دستگاه قهوه ساز را دور بریزید: به این صورت کار می کند

معایب:

  • برای دستگاه قهوه فیلتر بسیار گران است

دستگاه قهوه فیلتر خوب قدیمی! برای چندین دهه ثابت شده است، نگهداری نسبتاً کم و مهمتر از همه، آسان برای استفاده – به سادگی متعلق به هر خانواده است. ما برندگان آزمون و توصیه هایی را در میان دستگاه های قهوه ساز کلاسیک به شما نشان می دهیم.

بهترین دستگاه های قهوه 2022: همه توصیه ها در یک نگاه

تعیین سطح تولید – محصول قیمت خیابانی پیشنهاد
نکته قیمت / پرفروش ملیتا آسان حدود 35 یورو در آمازون
برنده آزمون با پارچ شیشه ای Krups KM321 Proaroma Plus حدود 60 یورو در MediaMarkt
برنده آزمون با قمقمه Melitta Look Therm Perfection حدود 120 یورو در MediaMarkt
دستگاه قهوه ساز لوکس Moccamaster KBG انتخاب کنید حدود 220 یورو در آمازون

نکته قیمت/پرفروش: Melitta Easy

اطلاعات بیشتر در مورد دفع وسایل الکترونیکی در ما ویدئو:

میانگین امتیاز مشتری در آمازون 4.4 از 5 ستاره است. تک تک کاربران از قابلمه انتقاد می کنند زیرا هنگام ریختن قهوه می ریزد. اتفاقاً باید مراقب کوزه باشید، زیرا یک پارچ شیشه ای جایگزین مناسب (“XB9006”) حدود 18 یورو قیمت دارد.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/01/23 3:55 بعد از ظهر

قهوه و سلامتی: در مصرف آن زیاده روی نکنید

به گفته متخصص تغذیه، قهوه حاوی کافئین است. آنا فلوگل بین 40 تا 120 میلی گرم در هر فنجان است. این یک ماده روانگردان با اثر محرک – یا به عبارت دیگر: یک ماده شیمیایی است که بدن را تحریک می کند و در نتیجه قهوه خور را مدت بیشتری بیدار نگه می دارد.

فنجان قهوه کافئین

مهم ترین نکته ای که برای همه مدل ها صدق می کند در اینجا توضیح داده شده است: «بسته به سختی آب، دستگاه می تواند به مرور زمان کلسیفیه شود. این امر باعث افزایش مصرف انرژی دستگاه نیز می شود، زیرا لایه آهک موجود در المنت حرارتی مانع از انتقال بهینه انرژی گرمایشی به آب می شود. برای جلوگیری از آسیب، دستگاه باید مرتباً رسوب زدایی شود.» برای رسوب زدایی، از مایعات رسوب زدا مخصوص یا – مانند کتری – از سرکه خانگی استفاده کنید. هنگام استفاده از محصولات شیمیایی مهم است: پیروی از دستورالعمل های سازنده مواد شوینده ضروری است!

رسوب زدا 750 میلی لیتر برای دستگاه های قهوه ساز و قهوه ساز تمام اتوماتیک
محصول دیگر موجود نیست. آخرین بررسی: 2023/01/23 ساعت 11:15 صبح

مارکو کراتزنبرگ

بهترین دستگاه‌های قهوه: به این ترتیب توصیه‌ها را انتخاب کردیم

در آلمان، هر فرد به طور متوسط ​​5.7 کیلوگرم قهوه در سال مصرف می کند – این مقدار قابل توجهی است. دانه های قهوه و پودرهایی که به صورت عادلانه معامله می شوند، چند سالی است که روند رواج داشته اند. هنگام خرید، از کشاورزان کوچک در کشورهای در حال رشد (به عنوان مثال برزیل، تانزانیا، کاستاریکا) حمایت می‌کنید و طبق ابتکار TransFair، “یک کمک ارزشمند در بهبود شرایط زندگی و کار” و همچنین “حفاظت از محیط زیست” انجام می‌دهید. محصولات مربوطه با برچسب FAIRTRADE و مهر سبز آبی مشخص شده اند.

قهوه برشته مونت هاگن، FairTrade 500 گرم

قهوه ساز Melitta Easy

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1/23/2023 ساعت 6:42 بعد از ظهر

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/01/23 23:11

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/23/2023 09:22

قهوه برشته مونت هاگن، FairTrade 500 گرم

مزایای:

  • دقیقاً همان کاری را که قرار است انجام دهد انجام می دهد (قهوه ای را می سازد که می توانید بنوشید)
  • ارزش برای پول بی نظیر است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/01/23 ساعت 12:05 ب.ظ