دستگاه دیگری که تحت تأثیر مشکل اصلی قرار گرفته است

در آنجا به وضوح می‌بینید که یک خط سبز روی قسمتی از صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 4 کشیده شده است. این خطا شباهت هایی با مدل های گلکسی نوت 20 دارد. به گفته مالک اما سامسونگ از تعمیر آن در آنجا خودداری کرد. گفته می شود که نمایشگر برای چنین نقصی مشمول گارانتی نمی شود.

پنج ماه پس از خرید Galaxy Z Flip 4، خطای مشابهی در آنجا ظاهر شد، همانطور که شخص مربوطه در توییتر گزارش داد:

در این ویدیو شما را با تلفن های همراه تاشو فعلی سامسونگ آشنا می کنیم:

تا کنون فقط موارد جدا شده است

به تازگی صاحبان گوشی های هوشمند گلکسی نوت 20 مشکل عجیبی را گزارش کرده اند. پس از نصب به روز رسانی ژوئن 2023 در خطوط سبز و صورتی روی صفحه ظاهر شد. سپس سامسونگ نمایشگرها را مبادله کرد و در نتیجه مشکل را حل کرد (منبع: SamMobile).

اگر تحت تأثیر قرار گرفته اید، باید با پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید – به خصوص اکنون که این موضوع مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. اخیراً نیز یک مشکل نمایشگر در سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا وجود داشت.



منبع

تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ از آنچه قبلا تصور می‌شد ممکن است از مشکل نمایشگر واقعی رنج ببرند. سامسونگ نسل قدیمی گوشی های هوشمند را به صورت رایگان تعمیر می کند. اما مدل های دیگر ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy Z Flip 4 با نمایشگر مشکل دارد؟

تیم رسانه اجتماعی سامسونگ از طریق توییتر به فرد مورد نظر گزارش داد و گفت که سرویس سامسونگ کار درستی انجام نمی دهد و او باید با او تماس بگیرد، اما حتی پس از چند روز تماسی برقرار نشد. این پرونده تاکنون حل نشده باقی مانده است، اما قطعاً به لطف توجه رسانه ها باید به زودی حل شود.

اما نه تنها مدل های نوت 20 باید تحت تأثیر قرار گیرند. حالا یکی هست صاحب Galaxy Z Flip 4 گزارش داد، که همین مشکل را داشت. تاکنون سامسونگ در اینجا واکنش متفاوتی نشان داده است.

حتی اگر مشکلات نمایشگر در تلفن های همراه سامسونگ بیشتر احساس می شد، اینها هنوز موارد مجزایی هستند که منبع مشکل را نمی توان شناسایی کرد. آیا واقعاً به روز رسانی ژوئن است یا نقص در نمایشگر ناشی از تأثیرات خارجی است؟