دستگاه بلیط پارکینگ معیوب است؟ بدون بلیط پارک کنید

اگر به دلیل معیوب بودن دستگاه بلیط پارکینگ امکان صدور بلیط فیزیکی پارکینگ وجود ندارد، باید بررسی کنید که آیا شهر با یک برنامه پارکینگ دیجیتال کار می کند. خود ماشین‌های پارکینگ معمولاً کدهای QR دارند که شما را مستقیماً به فروشگاه برنامه یا حداقل دستورالعمل‌ها می‌برد. اگر اینطور نیست، باید اینترنت را چک کنید. برای مثال، در مونیخ، این برنامه «HandyParken Munich» خواهد بود.

اگر اینطور نیست، ممکن است همینطور باشد دستگاه فقط سکه های شما را نمی پذیرد دارد. اتفاقاً در این مورد کافی نیست فقط به یک سکه که بارها و بارها به داخل دستگاه پرتاب می کنید بسنده کنید. تمام تلاش خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که همه گزینه ها تمام شده اند.

این راه حل جزئی است در خارج از کشور نیز موجود است، بهتر است قبل از شروع سفر از گزینه های پارکینگ مطلع شوید. شهرداری ها این گزینه را به خصوص در مقاصد گردشگری و تعطیلات محبوب مانند پیزا ارائه می دهند.

دستگاه بلیط پارکینگ معیوب، تمام ایستگاه ها را بیرون کشید … و اکنون؟

با این حال، تمام دردسرها اغلب کمتر از آنچه هست ارزش دارند دنبال جای پارک دیگه انجام می داد. اشتباه پارک نکنید و دچار مشکل نشوید.

برای انجام این کار، دیسک پارکینگ را تا زمانی که پارک کردید بچرخانید. می توانید شرکت کنید تا نیم ساعت آینده جمع کنید. به عنوان مثال، اگر حدود ساعت 2:05 بعد از ظهر ماشین خود را به پارکینگ آورده اید، تنظیم صحیح ساعت 2:30 بعد از ظهر است. با فرض اینکه حداکثر زمان پارک 2 ساعت باشد، باید ساعت 16:30 پارکینگ را تخلیه کنید.

حتی دیسک پارکینگ هم همیشه راه حل نیست. به خصوص اگر حداکثر زمان پارک با دیسک پارکینگ ذکر نشده باشد. در این مورد متأسفانه می گوید: به دنبال دستگاه های فروش خودکار باشید. قبل از اینکه به سادگی بدون بلیط پارکینگ پارک کنید، ابتدا باید تمام گزینه های ممکن را تکمیل کرده باشید.

این به آن معنا است یک یادداشت دست نویس، که توجه را به دستگاه معیوب جلب می کند، متاسفانه برای جلوگیری از جریمه کافی نیست.

راه حل اول: دیسک پارکینگ

این بدان معنی است که شما در واقع مجاز به پارک بدون بلیط پارک نیستید، مگر اینکه حداکثر زمان پارک با دیسک پارکینگ مشخص شده باشد. در این صورت می توانید ماشین خود را تا جایی که می خواهید پارک کنید یک دیسک پارکینگ که به درستی تنظیم شده است به وضوح در پنجره قابل مشاهده است.

اگر نسخه الکترونیکی یا نسخه کاغذی معمولی در ماشین ندارید و همچنان بدون اجازه پارک می کنید، بلیط معمولا خفیف ترین پیامد است. آیا از زمان مجاز پارکینگ بسیار فراتر رفته اید؟ شهرداری حتی می تواند وسیله نقلیه شما را بکسل کند. اتفاقاً این امر در مورد پارکینگ های خصوصی مانند پارکینگ فوق نیز صدق می کند سوپرمارکت ها و شرکت اتفاقاً شما به عنوان مالک وسیله نقلیه هزینه های این کار را متقبل می شوید.

راه حل دوم: یک دستگاه بلیط پارکینگ دیگر پیدا کنید

پس از جستجوی طولانی بالاخره یک جای پارک در شهر پیدا کردید، اما پارکومتر کار نمی کند؟ ما به شما خواهیم گفت که در صورت معیوب شدن دستگاه بلیط پارکینگ چه کاری می توانید و باید انجام دهید.

تحرک

ماشین پارک معیوب: چگونه بدون بلیط فرار کنیم؟

اگر پارکومتر یا دستگاه بلیط پارکینگ کار نمی کند، فقط تا حداکثر زمان مشخص شده پارکینگ پارک شود در این حالت باید از دیسک پارکینگ استفاده شود.

اگر به معنای واقعی کلمه بهشت ​​و زمین را به حرکت درآورده اید و هیچ کاری انجام نداده اید، حداقل باید این کار را انجام دهید شواهد را آماده کنید. با این کار حداقل می توانید ثابت کنید که پارکومتر واقعا معیوب بوده است.

  • از دستگاه خراب عکس بگیرید. اگر واقعاً بلیطی دریافت کردید که بعداً به خانه فرستاده می شود، حداقل می توانید یک اعتراض مستدل ارائه کنید.
  • همچنین شهادت ها برای این امر مفید هستند.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

(1) در پارکومترها، فقط در حالی که ساعت در حال کار است، در دستگاه های بلیط پارکینگ فقط با یک برگه پارکینگ، که باید از بیرون به وضوح روی وسیله نقلیه یا داخل وسیله نقلیه خوانا باشد. برای مدت زمان مجاز پارکینگ در حال برگزار.

اگر می خواهید با وجود معیوب بودن ماشین پارک یا پارکومتر پارک کنید، نگاهی به مقررات راهنمایی و رانندگی جاده ای بیاندازید. در § 13 هستند امکانات برای نظارت بر زمان پارکینگ تنظیم شده است. این همچنین شامل پارکومترها و دستگاه های بلیط پارکینگ و حداکثر زمان پارک آنها و همچنین دستگاه های پارکومتر جیبی و تلفن همراه می شود. بند اول به صراحت می گوید:

این بدان معنی است که در صورت لزوم، اگر احتمال وجود ماشین دیگری وجود دارد، باید از کل پارکینگ عبور کنید. اما این هنوز بهتر از جایگزین است. اگر گرفتار پارک کردن بدون بلیط پارکینگ و دیسک شدید، بسته به مدت زمانی که پارک کرده اید، 5 تا 25 یورو برای تخلف پرداخت می کنید.

راه حل سوم: اپلیکیشن های پارکینگ

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع