در ژانویه در معرض خطر شروع کنید

بلیت 9 یورویی قرار است جانشین داشته باشد. خیلی چیزها در حال حاضر روشن است، اما جزئیات هنوز باز است. ایده های اولیه در مورد قیمت و همچنین در مورد اعتبار وجود دارد. اکنون مذاکرات در مورد جانشینی که به عنوان بلیط اقلیم معامله می شود وارد دور بعدی می شود. اما مشکلات جدید در حال حاضر در حال ظهور است.

توافق لازم است: جانشین بلیط 9 یورویی احتمالاً به تعویق خواهد افتاد

بلیت 9 یورویی در حال بازگشت است – حداقل تا حدی قیمت جانشین تفاوت قابل توجهی با قیمت اصلی خواهد داشت. وزرای حمل و نقل در حال حاضر در حال نشست هستند تا مشخص کنند که طرح جانشین دقیقا چگونه پیش خواهد رفت. پیش از این در ابتدای این نشست دو روزه، برخی جزئیات به بیرون درز کرده بود، اما همچنان بسیاری از سوالات را بی پاسخ می گذارد.

مشکل بزرگ این است که جزئیات باید در سریع ترین زمان ممکن بسته شوند. سپس در حال حاضر از 1 ژانویه 2023 باید جانشین بلیط 9 یورویی واقعاً شروع شود. این با این حال، هدف در حال حاضر “بسیار جاه طلبانه” است. از حلقه وزرای حمل و نقل ایالت های فدرال می گوید (منبع: ZDF). باید توافقی حاصل شود تا بتوان انتصاب را حفظ کرد.

برخی از کشورها می خواهند 69 یورو شارژ کنند و نسخه ارزان تر، بلیت اجتماعی، 29 یورو در ماه ارائه دهند. دانش آموزان و سالمندان نیز باید بتوانند از آن استفاده کنند. فریبنده بنابراین سادگی بلیط 9 یورویی باید از جدول خارج شود. چند روز آینده به ما نشان خواهد داد که آیا و چگونه کنفرانس وزیران می تواند این سوال را روشن کند.



منبع

از سوی دیگر، وزرای حمل و نقل ایالت های فدرال بر این عقیده هستند که بلیط ارزان جدید تنها در صورتی معنا پیدا می کند که زیرساخت ها مناسب باشد. بودجه فدرال بیشتری برای این مورد نیاز است. در کنفرانس وزرای حمل و نقل، ما همچنین با افزایش فوری و ضروری بودجه منطقه‌سازی و تامین مالی مشترک فدرال برای انفجار هزینه در قیمت انرژی مایک شافر، سناتور حمل و نقل از برمن و رئیس کنفرانس وزیران حمل و نقل می گوید.

جانشین آن به آسانی بلیط اصلی 9 یورویی نخواهد بود – و همچنین ارزان نیست:

49 در ماه برای یک سال: آیا هنوز بلیط ارزان است؟

از سوی دیگر، فولکر ویسینگ، وزیر حمل و نقل فدرال، در حال حاضر هنوز خوشبین است. این سیاستمدار FDP گفت: «نباید به این سرعت از این هدف دست کشید. اما به هر حال نقطه اختلاف کجاست؟ طبق معمول پول مقصر است. Wissing تاکنون اصرار داشته است که حمل و نقل عمومی یک موضوع دولتی است، بنابراین بودجه برنامه ریزی شده تاکنون برای جانشین بلیط 9 یورویی باید کافی باشد.

همچنین مشخص نیست که قیمت بلیط جدید چقدر خواهد بود. کشورها باید اکثریت داشته باشند 49 یورو در ماه هدف گذاری کنید. با این حال، بلیط آب و هوا با این قیمت فقط به عنوان اشتراک سالانه در دسترس خواهد بود. به احتمال زیاد این اتفاق خواهد افتاد 588 یورو در سال با هم – اثری از انعطاف پذیری نیست.