در مورد اعتبار شما هم همینطور است

با نکات ما می توانید هنگام خرید آنلاین مقداری پول پس انداز کنید:

خبر خوب برای مصرف کنندگان: شبیه ساز باید ارزیابی های قابل اعتمادی ارائه دهد

شوفا می‌خواهد شفاف‌تر شود – وعده‌ای بزرگ پس از سال‌ها که آژانس اعتباری مهم‌ترین راز تجاری خود را با چشمان عقاب زیر نظر داشت: امتیاز شوفا. با این حال، در این میان، مصرف‌کنندگان به‌راحتی می‌توانند از وضعیت مالی خود بر اساس شوفا مطلع شوند.

شوفا

شبیه ساز امتیاز آماده است: شوفا کتاب خود را با هفت مهر باز می کند

در نتیجه یکی از آنها را دریافت خواهید کرد پنج رتبه: عالی، خوب، قابل قبول، کافی یا ناکافی. مورد دوم با نمره منفی شوفا مطابقت دارد. فقط در صورتی به اینجا می‌رسید که با وجود یادآوری صورت‌حساب‌های معوقه را پرداخت نکرده باشید یا مثلاً ورشکست شوید. مصرف کنندگان تنها در صورتی می توانند از این دسته خارج شوند، حتی با امتیاز واقعی شوفا، در صورتی که مطالبات معوق تسویه شده باشد.

اما مصرف کنندگان دقیقاً چه کاری می توانند با آن انجام دهند؟ شبیه ساز امتیاز را می توان به صورت آنلاین از طریق وب سایت شوفا در دسترس قرار داد. بر اساس هفت سوال روی داده‌هایی کلیک می‌کنید که Schufa همچنین برای امتیازدهی استفاده می‌کند: برای مثال از شما سؤال می‌شود که قدیمی‌ترین حساب جاری شما چند ساله است، آیا در حال سرویس دهی به یک یا چند وام اقساط فعلی هستید یا به صورت آنلاین خرید می‌کنید.

شبیه ساز امتیاز تصویر کاملی را ارائه نمی دهد. داده های دقیق تر و بیشتر در امتیاز شوفا واقعی گنجانده شده است. شوفا قبلاً یک بینش اولیه را ارائه کرده بود. به گفته شوفا، اگر به سوالات موجود در شبیه ساز صادقانه پاسخ دهید، همچنان می توانید یک نتیجه قابل اعتماد بیا بیرون.

که در 60.4 درصد از موارد باید نتیجه شبیه ساز با کلاس نتیجه امتیاز پایه شوفا مطابقت دارد. این برای جهت گیری بر اساس داده های شناخته شده شوفا در مورد یک شخص محاسبه می شود. بر اساس شوفا، 38.2 درصد از افراد حتی در امتیاز پایه نتایج بهتری نسبت به شبیه ساز دریافت می کنند، در حالی که تنها 1.4 درصد در نمره پایه بهتر از شبیه سازی هستند – و بنابراین احتمال کمتری وجود دارد که بتوانند به این امتیاز اعتماد کنند. نتیجه شبیه ساز



منبع

شوفا آن را دریافت می کند هیچ داده خصوصی از شما وجود ندارد در عوض، از میان گزینه‌های داده شده، گزینه‌های پاسخی را انتخاب می‌کنید که برای شما مناسب‌تر است. برای هر سوال توضیحی وجود دارد که چرا و چگونه اطلاعات در ارزیابی شوفا نقش دارد.

شوفا به وعده خود وفا کرده است. یک شبیه‌سازی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا درک بهتری از نحوه تشکیل امتیاز اغلب بدنام Schufa داشته باشند. شبیه ساز امتیاز نقطه عطف دیگری در راه رسیدن به شوفا است شفافیت بیشتر و دوستی مصرف کننده. این باعث می‌شود که اصل امتیازدهی شوفا برای اولین بار قابل درک باشد.»