در قیمت، رقابت می تواند بسته شود

علاوه بر این، سازنده EX30 را نصب می کند اثرات زیست محیطی را به حداقل رساند ارزشی که به لطف اندازه کوچک نیز به وجود می آید. برای مثال، شما به فولاد و آلومینیوم خوب 30 درصد کمتری برای SUV کوچک نسبت به بزرگترین مدل ولوو نیاز دارید.



منبع برای EX30، ولوو با سه گزینه شروع می‌کند که از دو باتری مختلف استفاده می‌کنند: پیش فرض با تک موتور محرک چرخ عقب، نوع محدوده برای حداکثر برد، کارایی برای عملکرد بیشتر از جمله سیستم تمام چرخ متحرک. نوع چهارم با برچسب معروف کراس کانتری برای سال 2024 برنامه ریزی شده است (منبع: ولوو).

و EX30 دقیقا چه چیزی را ارائه می دهد؟

  • ابعاد: EX30 با طول 4.23 متر، عرض 1.83 متر و ارتفاع 1.55 متر، کوچکترین مدل ولوو است.
  • برد تا 480 کیلومتر طبق استاندارد WLTP در نسخه برد (باتری 69 کیلووات ساعت)، کمترین برد حداکثر: 344 کیلومتر با باتری 51 کیلووات ساعت.
  • حداکثر توان شارژ 153 کیلووات، از 10 تا 80 درصد ظرفیت باتری باید در 25 دقیقه شارژ شود.
  • خروجی سیستم 200 تا 315 کیلووات بسته به نسخه، نوع عملکرد تسریع شده است در 3.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.
  • را قیمت اولیه 36590 یورو است. محدوده بیشتر از 41790 یورو در دسترس است. نسخه پرفورمنس با 48490 یورو بیشترین قیمت را دارد.

خودروی الکتریکی جدید ولوو برای رانندگان جوان طراحی شده است

با EX30 ولوو باید در ساخت یک موفقیت واقعی موفق شود. سازنده اکنون رسماً E-SUV جمع و جور را معرفی کرده است. سوئدی‌ها ارزش‌هایی را فرا می‌خوانند که در آن رقابت لباس از تسلا تا فولکس واگن باید. EX30 به هیچ وجه پرچمدار جدید ولوو نیست، بلکه بسیار بیشتر از آن است کوچکترین خودروی الکتریکی که سوئدی ها ارائه می دهند.

طبق معمول ولوو هم دراز می کشد اهمیت زیادی برای ایمنی با EX30، سوئدی ها عملکرد هشداری را برجسته می کنند که وقتی درها را باز می کنید و دوچرخه سواری از پشت نزدیک می شود به شما هشدار می دهد. برنامه های کمکی ایمنی و راحتی بیشتری را هم در جاده و هم هنگام پارک کردن تضمین می کند.

ولوو می تواند SUV ها را انجام دهد، این خیلی واضح است. با این حال، اکنون سوئدی ها یک SUV کامپکت تمام الکتریکی ارائه کرده اند که فشار زیادی بر رقبا وارد می کند. از آنجا که به نظر می رسد همه چیز اینجا درست است – و به قیمت یک ماشین الکتریکی جذاب، به سختی کسی می تواند به هر حال ادامه دهد.

ولوو EX30: E-SUV را در قالب کوچک و با قیمتی کم ارائه می کند

نرم افزار Volvo مبتنی بر گوگل است، بنابراین خدمات ارائه دهنده موتور جستجو نیز در آن وجود دارد. به روز رسانی های هوایی از طریق اتصال 5G انجام می شود ارائه شده است.

یک صفحه نمایش لمسی مرکزی 12.3 اینچی برای کنترل سیستم اطلاعات سرگرمی استفاده می شود:

صفحه نمایش لمسی پرتره EX30 یادآور تسلا است. (منبع تصویر: Volvo Cars)