در سال 2023 ما یک تسلا جدید خواهیم داشت

با توسعه قیمت فعلی، باید انتظار داشته باشید که Cybertruck به سختی در بازه اصلی بین 40000 تا 70000 یورو قرار گیرد، بلکه بیشتر گران تر شوند تبدیل می شود. ماسک مدت‌هاست که امید به تولید تسلای کوچک‌تر و ارزان‌تر را نادیده گرفته است.



منبع

در چنین خودروی الکتریکی عظیمی فضای بسیار بیشتری برای باتری ها وجود دارد و بنابراین Semi باید به طولانی ترین برد در بین تمام خودروهای تسلا تا به امروز دست یابد: بسته به انتخاب، باید کمتر از 500 کیلومتر یا کمی بیش از 800 کیلومتر در هر باتری وجود داشته باشد. شارژ. طبق پیام توییتری ماسک، نسخه اخیر باید اواخر امسال تحویل داده شد اراده:

وعده های ایلان ماسک: با احتیاط استفاده کنید

شکاف موجود در برنامه احتمالاً در تسلا هدر نخواهد رفت، زیرا ماسک از راه اندازی یک تازه وارد دیگر خبر می دهد. با این حال، به سختی باید چیزی برای مشتریان خصوصی ارزشمند باشد: Semi Truck اولین کامیون الکتریکی تسلا خواهد بود. سازنده خودروهای الکترونیکی آن را در وب سایت خود به عنوان “ایمن ترین، راحت ترین کامیون تاریخ” تبلیغ می کند – کاملاً اعلامیه.

این چیزی است که سایبرتراک تسلا ظاهر می شود:

تا جایی که به قیمت ها مربوط می شود، ماسک طبق معمول سطح پایینی را حفظ می کند. همچنین تاریخ مشخصی برای Semi یا Cybertruck وجود ندارد. محدوده “در سال 2023” برای وانت برقی گسترده است – و مشتریان تسلا به این واقعیت عادت کرده اند که ایلان ماسک نمی تواند به برخی از وعده های تحویل عمل کند.

وقتی صحبت از مدل‌های جدید به میان می‌آید، تسلا نوع سریعی نیست. انتخاب در e-car pioneer پراکنده است. مدل S، مدل 3، مدل X و مدل Y، سازنده هیچ چرخ دیگری در محدوده خود ندارد. حداقل تا اینجای کار، به این دلیل که ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت، برنامه های بیشتری در دست دارد که یکی از آنهاست دو به زودی محقق می شود

تسلا سایبرتراک در سال 2023 تحویل داده می شود

اینها خودروهای الکتریکی ناشناخته قبلی نیستند. بلکه ماسک در نهایت می خواهد به وعده های خود عمل کند و با Cybertruck که مدت هاست برنامه ریزی شده است، محدوده محصولات تسلا را گسترش دهد. در توییت اخیر، رئیس تسلا این را اعلام کرد Cybertruck می تواند در سال 2023 تحویل داده شود. ما هیجان زده هستیم که ببینیم از آن چه خواهد شد. از این گذشته، تا همین اواخر هنوز گفته می شد که مشتریان می توانند امسال منتظر پیکاپ عظیم الکتریکی باشند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

تسلا یکی از بهترین آدرس‌ها در زمانی است که مشتریان به دنبال خودروی برقی هستند. با این حال، یک نکته رایج برای انتقاد، انتخاب کوچک مدل‌ها است: اگر شکل لیموزین نمی‌خواهید، حتی لازم نیست به اطراف تسلا نگاه کنید. اکنون باید تغییر کند.

ایلان ماسک: پرتره ای از رئیس تسلا