خودروهای برقی چینی از نظر برد کم نیستند:
درست است که نه تنها خودروهای الکترونیکی در زمستان نیاز به انرژی بیشتری دارند، بلکه این تفاوت در موتورهای احتراقی کمتر مشهود است. سایر شرایط آزمایش نیز تصویر واقعی تری را برای بسیاری از رانندگان ارائه می دهد، اما همچنین انحراف از استاندارد WLTP را نیز ارائه می دهد. به عنوان یک قاعده، از سفرهای شهری و جاده های روستایی تا حد زیادی برای این منظور استفاده می شود. از سوی دیگر، رانندگی در بزرگراه با سرعت بالاتر، باتری خودروهای الکترونیکی را سریعتر خالی میکند. آزمایشات در MDR در فاصله 180 کیلومتری انجام شد. به طور متوسط 120 کیلومتر در ساعت رانندگی کرد.
سازندگان در مورد اینکه آیا شارژرهای سریع بیشتری مورد نیاز است، باتری های قدرتمندتر نصب شده یا خودروهای الکترونیکی کارآمدتر باید به طور کلی طراحی شوند تا معضل حل شود، توافق ندارند. اما مسلم است که خودروهای الکترونیکی باید با برد خود متقاعد شوند.
که بیشتر طبق استاندارد WLTP محدوده تعیین شده اغلب در عملیات واقعی قابل دستیابی نیست، به سختی باعث تعجب خواهد شد. از این گذشته، مصرف واقعی بنزین و گازوئیل نیز به عوامل زیادی بستگی دارد، به ویژه به سبک رانندگی شما.
برد یکی از مهمترین معیارهای خریداران خودروهای الکترونیکی است. تولید کنندگان با ارزش های برتر جدید از یکدیگر پیشی می گیرند. یک چیز واضح است: دستیابی به حداکثر دامنه عملاً در زندگی روزمره غیرممکن است. ADAC نشان می دهد که خودروهای الکترونیکی واقعاً تا کجا پیش می روند – و در مورد ارزش WLTP چه فکری باید کرد.
برد خودرو الکترونیکی: هیچ شانسی برای رکورد WLTP وجود ندارد
دلایل متعددی وجود دارد که چرا خودروهای الکترونیکی آزمایش شده، بدون استثنا، فقط مسافت های کوتاه تری را مدیریت می کردند: از یک طرف، آزمایش ها در زمستان انجام شد، زیرا دمای پایین به عنوان چالشی برای باتری ها شناخته می شود. ما به خصوص در زمستان توصیه می کنیم برای برآورد محدوده واقعی، مقدار WLTP را حدود 30 تا 40 درصد کاهش دهیدماتیاس وگت از ADAC توصیه می کند. ظرفیت شارژ خودروهای الکترونیکی نیز در سرما کاهش می یابد.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.