در حال حاضر قیمت‌های عملکردی ارزان‌تر هستند

سایر نمایندگی ها بیش از 230 یورو دریافت می کنند. بنابراین اگر اکنون اعتصاب کنید، بیش از 40 یورو پس انداز می کنید.

چه چیزی شیائومی ردمی نوت 10 پرو را تا این حد جالب می کند؟

با شیائومی ردمی نوت 10 پرو، کل پکیج دقیقاً با قیمت درخواستی مناسب است. شما یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED دارید وضوح 120 هرتز و FHD+، که در واقع خوب است. همچنین یک پردازنده سریع، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که البته قابل افزایش است. دوربین 108 مگاپیکسلی، همانطور که در آزمایش متوجه شدیم، عکس‌های جامد می‌گیرد و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی، طول عمر طولانی را در زندگی روزمره تضمین می‌کند. حتی یک فرستنده IR، که به گوشی هوشمند اجازه می دهد تا به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده شود، تعبیه شده است.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو با جزئیات ارائه شده است

چه کسی باید شیائومی ردمی نوت 10 پرو را بخرد؟

اساساً برای همه کسانی که نمی خواهند بدون برخی از عملکردهای لوکس مانند صفحه نمایش 120 هرتز AMOLED، بلندگوهای استریو، دوربین 108 مگاپیکسلی و طراحی شیک کار کنند. آنجا می تواند شیائومی ردمی نوت 10 پرو کاملاً در محدوده قیمت امتیاز کسب می کند. با این حال، تلفن همراه ضد آب نیست و دوربین فاقد لرزشگیر اپتیکال است. اگر به آن نیاز دارید، باید به سراغ Samsung Galaxy A52 بسیار گران‌تر بروید.



منبع

گوشی های هوشمند شیائومی در آلمان بسیار محبوب هستند. موفقیت از گوشی‌های هوشمندی می‌آید که ارزش پولی خوبی دارند مانند Redmi Note 10 Pro. این در حال حاضر با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رسد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو با کاهش قیمت مواجه شد

سازنده چینی شیائومی گوشی های هوشمند اندرویدی بی شماری را ارائه می دهد. برخی از اینها عجایب یک ضربه هستند و در حافظه شما باقی نمی مانند. سایرین، مانند Redmi Note 10 Pro، از جدول فروش بالا می‌روند، زیرا یک بسته گوشی هوشمند واقعاً خوب ارائه می‌دهند. هر کسی که می تواند بدون 5G کار کند و به دنبال یک تلفن همراه میان رده جامد است، به جای درستی آمده است. می توانید آن را مستقیماً از شیائومی دریافت کنید Redmi Note 10 Pro با 128 گیگابایت در حال حاضر تنها با قیمت 189 یورو (به شیائومی نگاه کنید). قیمت نهایی در سبد خرید نمایش داده می شود.

حسگر اثرانگشت کناری که به طور قابل اعتماد کار می‌کند، مطمئناً یک موضوع عادت کردن است، اما در شیائومی ردمی نوت 10 پرو کاملاً قرار ندارد. علاوه بر این، شما باید بدون 5G انجام دهید. اما این مشکل در سال های آینده نخواهد بود. احتمالاً شیائومی نیز می‌خواهد به‌روزرسانی‌های اندروید را ارائه کند، اما سازنده چینی این کار را به سرعت رقبا انجام نمی‌دهد.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو در ویدئو ارایه شده: