در تلویزیون از دست رفته؟ سواری اکشن وحشی با جیسون استاتهام واقعاً حال و هوای خوبی به شما می‌دهد – با وجود نسخه کوتاه‌شده

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

وقتی جیسون استاتهام به یک ماموریت فرستاده می شود، روزهای سختی برای مجرمان و افراد بد خواهد بود. چه به عنوان یک مامور هوشمند در “عملیات فورچون” و چه به عنوان بخش مهمی از گروه مزدور “The Expendables”: بریتانیایی از روش های خود برای بازگرداندن نظم و قانون استفاده می کند – حداقل تا حدی. او در سال 2009 در اکشن “Crank 2: High Voltage” ثابت کرد که این رویکرد را می توان تا حد پوچ پیش برد. عاقبت ضربه غافلگیرکننده حتی از نسخه قبلی خود دیوانه تر بود و حتی برای FSK نیز بسیار داغ بود. نتیجه برش‌های مختلف و یک وقفه نسبت به نسخه اصلی در ایندکس بود.

چو چلیوس (جیسون استاتهام) به نوعی اتفاقات قسمت اول را هضم کرده است. با قلب جدیدش، او می خواهد راه خود را به حالت عادی پیدا کند، اما جزر و مد سریعتر از حد انتظار در حال تغییر است. گانگستر جانی وانگ (آرت هسو) یک عضو مصنوعی را در چو کاشت تا از قلب واقعی برای نجات رئیسش استفاده کند. چف که از این واقعیت که یک آدمک با باتری در سینه‌اش می‌تپد نگران نیست، می‌خواهد قلبش را پس بگیرد. با این حال، در جستجوی پمپ عمر، باتری را از دست می‌دهد و مجبور می‌شود به اقدامات شدید متوسل شود: هر زمان که نشانگر برق در ناحیه قرمز باشد، شارژ کردن از منبع برق اجباری است. از جریان ولتاژ بالا گرفته تا جعبه فیوز، Chev ناراحت هر کاری می‌کند تا وانگ و نقشه‌اش را متوقف کند.

Crank 2: High Voltage: Statham در حال عمل

مسئولین همچنین نسخه خود را برای تلویزیون رایگان ایجاد کردند که تقریباً پنج دقیقه کوتاهتر از نسخه فیلم بدون برش است. کابل 1 این نسخه را دوشنبه 22 می ساعت 22:25 پخش کرد. اما می‌توانیم کاملاً واضح بگوییم: با وجود برخی تغییرات، “Crank 2: High Voltage” بسیار سرگرم کننده است! اگر همچنان می خواهید نسخه FSK 18 را ببینید، نسخه اجاره یا خرید در iTunes یا GooglePlay شما را خوشحال می کند.

جیسون استاتهام در ابتدای هفته دعوا کرد! او فقط مجاز به پرتاب مشت در نسخه کوتاه شده است، اما این به هیچ وجه لذت را کاهش نمی دهد.

سکس عمومی، اسلحه در باسن، جهش از پشت بام های آسمان خراش: به سختی اکشنی وجود دارد که از فیلم های استاتهام حذف شود. نکته اصلی این است که می کوبد و روحیه را بالا می برد. “Crank 2: High Voltage” با دقت بی‌نظیری به خط می‌خورد و مطمئناً اوج پوچی را در فیلم‌شناسی بریتانیایی نشان می‌دهد. با ترسناک کوسه آینده “MEG 2: The Deep”، احتمالاً نماینده جدیدی در تابستان به لیست می پیوندد که باعث شگفتی خواهد شد. در ادامه، جیسون استاتهام یک بار دیگر با یک کوسه قاتل بزرگ روبرو می شود که حتی بزرگتر و ماقبل تاریختر از هیولای قسمت 1 است. می توان فرض کرد که این شکار کوسه لحظات خنده دار و باور نکردنی را ارائه می دهد. در هر صورت، قهرمان اکشن با اکران سینمای آینده فصل حمام را خراب می کند – و این اشکالی ندارد!

موقعیت های بیمارگونه ای که جیسون استاتهام باید در «Crank 2: High Voltage» تحمل کند را فقط می توان در تریلر فیلم حدس زد. چیزی که در اینجا پیچ خورده به نظر می رسد در بالای فیلم قرار دارد.

میل لنگ 2: ولتاژ بالا: همه چیز در مورد این است