در این نقطه، DualSense از کنترلر Xbox عقب است

کنترلر بی سیم DualSense Nova Pink [PlayStation 5]

البته به اندازه کافی افراد هستند که طراحی واضح تر بومرنگ از DualSense تا منحنی های کمی پرتر از کنترلر Xbox ترجیح می دهم – هر دو ترجیحات زیبایی شناختی هستند که من نه می خواهم آنها را زیر سؤال ببرم و نه قضاوتی از آنها. به عنوان مثال، همکار من Jasmin نظر کاملاً متفاوتی در مورد طراحی Xbox دارد.

کنترلر DualSense PS5 دارای چندین ویژگی قدرتمند است که آن را از رقبا متمایز می کند. با این حال، یک جنبه وجود دارد که مایکروسافت با کنترلر Xbox بسیار جلوتر از سونی است.

پلی استیشن 5

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 02/18/2023 08:07

ایکس باکس اجازه طراحی کنترلر سفارشی را می دهد

از برخی جهات، کنترلر DualSense نمایشگر سخت افزاری PS5 است. در حالی که کنسول سونی در بسیاری از جنبه های دیگر رقیبی برابر یا حتی بهتر با Xbox Series X پیدا می کند، DualSense به لطف بازخورد لمسی دقیق و فناوری ماشه تطبیقی واقعا بدرخش از سوی دیگر، کنترلر ایکس باکس تقریباً قدیمی به نظر می رسد – اما از یک نظر مایکروسافت بسیار بیشتر به گیمرها ارائه می دهد.

PS5 و DualSense: ظاهر مشکل است

نظری از گرگور الشولز

آیا شما مخالف هستید؟ آمازون دارای DualSense در نوا پینک است:

کنترلر بی سیم DualSense Nova Pink [PlayStation 5]

آزمایشگاه طراحی ایکس‌باکس به من اجازه می‌دهد تا کنترلر خود را همان‌طور که می‌خواهم رنگارنگ یا تک رنگ طراحی کنم. حتی به من این امکان را می دهد که برچسب گیمر خود را بزنم یا یک جمله جذاب روی آن بزنم – نه ممنون، اما خوب است که این امکان وجود دارد. بنابراین من می توانم برای خودم تصمیم بگیرم که چگونه زیبا، بالای سر، خسته کننده، زیبا یا زشت کنترلر باید باشد – زیرا در نهایت من به تنهایی مسئول آن هستم. این گزینه ای است که مایکروسافت در گذشته ارائه کرده است و این روزها با توجه به انتخاب های طراحی نسبتاً نگران کننده اخیر این شرکت، بسیار مناسب سونی است.

آزمایشگاه طراحی Xbox را بررسی کنید!

پلی استیشن یا ایکس باکس؟ یک موضوع سلیقه ای

تا به حال، مسلماً هر شوخی قابل تصوری در مورد ظاهر PS5 ساخته شده است: سونی واقعاً می خواست تغییری در این نسل از کنسول ها بداند و آن را به عنوان نوعی غول دست و پا چلفتی طراحی کرد که در عرض چند ثانیه پس از رونمایی به یک میم تبدیل شد. روکش های اختیاری همه چیز را بدتر می کند، زیرا رنگ هایی که نیاز به عادت دارند دوست دارند قرمز کیهانی، نوا صورتی، آبی ستاره ای و بنفش کهکشانی توجه بیشتری را به طرحی جلب کنید که به عنوان مفهومی برای فرستنده افکار آینده نگر در یک فیلم علمی تخیلی دهه 1970 شیک به نظر می رسید.

تنها چیزی که از سونی آرزو دارم آزادی است برای طراحی سطحی کنترلر DualSense مطابق با ایده های من، اگر مجبور باشم با PS5 در اتاق نشیمن زندگی کنم. در داخل، DualSense در حال حاضر یک کنترلر زیبا، مملو از ویژگی های منحصر به فرد است. من دوست دارم ظاهری شایسته به آن بدهم.

ایکس باکس از جنبه های دیگر نیز از PS5 جلوتر است – پلی استیشن قطعا می تواند از یک ویژگی کاربردی نسل بعدی استفاده کند:

از نظر بصری، DualSense هنوز به وضوح بهترین چیز در مورد طراحی کلی PS5 است، اما متاسفانه نمی تواند همه چیز را حمل کند – و در رنگ های ذکر شده، کنترلر به خودی خود زیبا به نظر می رسد. شما واقعاً او را می خواهید در یک هیاهو غیرقانونی باشد نفوذ کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

برخلاف سونی، بخش طراحی مایکروسافت در مورد Xbox Series X حداقل کار را انجام داد – ایکس باکس به همان اندازه ساده به نظر می رسد که انگار سه دقیقه قبل از زمان بسته شدن در یک عصر سه شنبه پیش نویس پیش نویس شده است بوده. اما آنچه که خود کنسول فاقد اصالت است، گزینه customize-your-controller آن را جبران می کند.