در اینجا می توانید گرمایش دیواری مادون قرمز را ارزان تر دریافت کنید

بخاری مادون قرمز Heidenfeld HF-HP100 / 100-1 / 106 / 110 / 130 / سفید – 300 – 1200 وات – شامل حرارت

به روز شده: در Aldi، این پیشنهاد اکنون فروخته شده است. در زیر چند جایگزین آورده شده است. در Netto شما آنها را دریافت می کنید گرمایش دیوار مادون قرمز با نقوش تصویر عالی (به نت نگاه کنید). بنابراین حتی بخاری بودن آن قابل توجه نیست.

اگر می خواهید ظاهر ساده تری داشته باشید، می توانید جایگزین های ارزان تری را در آمازون پیدا کنید:

بخاری مادون قرمز Heidenfeld HF-HP100 / 100-1 / 106 / 110 / 130 / سفید - 300 - 1200 وات - شامل حرارت

کالای اصلی:

شما می توانید از بین دو سطح با Carrara و Jura انتخاب کنید. بسته به اینکه چه طرحی به فضای داخلی شما می آید. عملکرد بخاری دیواری مادون قرمز باید بتواند اتاق ها را تا 25 متر مربع به طور یکنواخت گرم کند. آ ترموستات بی سیم تضمین می کند که دمای مورد نظر رسیده و حفظ شود. در مقایسه با بسیاری از بخاری های مادون قرمز دیگر، یک سنگ طبیعی در اینجا نصب شده است که می تواند مقداری گرما را نیز ذخیره کند.

گرمایش مادون قرمز Könighaus – 800 وات با TÜV + 5 سال ضمانت سازنده ✓ محافظت دو برابر گرمای بیش از حد

گرمایش دیواری مادون قرمز یکی از محبوب ترین جایگزین ها برای گرمایش گازی در نظر گرفته می شود زیرا ارزان است، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد، نصب آن آسان است و بسیار کارآمد است. اگر در حال حاضر به دنبال یک بخاری دیواری مادون قرمز شیک با ظاهری مرمری هستید، می توانید به سراغ آلدی بروید. اونجا یکی هست مدل 800 وات در دو طرح تنها با 259 یورو (به آلدی نگاه کنید).

به طور کلی بله، اما نه برای همه. یکی گرمایش دیوار مادون قرمز از برق برای تولید گرما استفاده می کند. اگر هزینه زیادی برای برق می پردازید یا در یک ساختمان قدیمی زندگی می کنید که عایق بندی ضعیفی دارد، گرمایش دیواری مادون قرمز مناسب شما نیست. در این صورت بخاری گازی شما همچنان انتخاب بهتر و ارزان تری است. از طرف دیگر، اگر در خانه ای با عایق بندی خوب زندگی می کنید و شاید حتی یک سیستم فتوولتائیک دارید که برق لازم را برای شما تامین می کند، گرمایش مادون قرمز برای شما عالی است. بر خلاف بخاری های فن دار که بسیار ناکارآمد عمل می کنند، بخاری مادون قرمز اجسام و سطوحی را که گرما را ذخیره و آزاد می کنند، گرم می کند. از گرمای تولید شده به خوبی استفاده می شود.



منبع

اگر در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای گرمایش گازی خود هستید، می‌توانید در فروشگاه اینترنتی Aldi ارزان قیمت بگیرید. در آنجا بخاری دیواری مادون قرمز با طراحی خاص با قیمت کمتری عرضه شد. این پیشنهاد اکنون فروخته شده است. اما ما چند جایگزین خوب برای شما داریم.

Aldi گرمایش دیواری مادون قرمز را به قیمت 259 یورو می فروشد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/22 05:17

اگر نیروگاه بالکن یا سیستم خورشیدی دارید، گرمایش مادون قرمز بسیار ارزشمندتر است:

آیا گرمایش دیواری مادون قرمز جایگزین گرمایش گازی است؟

Otto همان مدل Aldi را ارائه می دهد که فقط کمی گران تر است (اتو را بررسی کنید). از طرف دیگر، می توانید از مدل های بسیار ساده آمازون نیز استفاده کنید کمی ارزان تر هستند اما عملکرد مشابهی را ارائه می دهند (مشاهده در آمازون).

گرمایش مادون قرمز Könighaus - 800 وات با TÜV + 5 سال ضمانت سازنده ✓ محافظت دو برابر گرمای بیش از حد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/22 07:37