در اینجا می توانید همان سیستم خورشیدی کوچک را بسیار ارزان تر تهیه کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اگر در حال حاضر به دنبال یک منظومه خورشیدی کوچک هستید، پس این پیشنهاد اکنون غول پیکر است. همچنین می‌توانید برخی از نیروگاه‌های بالکن را در MediaMarkt بیابید، اما این نیروگاه‌ها مستقیماً توسط خرده‌فروشان الکترونیک فروخته نمی‌شوند، فقط از طریق پلتفرم آنها. به پیشنهادی برخورد کردم که از نظر فنی کاملاً جالب است. شما یک مجموعه کامل با دو پنل خورشیدی 415 وات (در مجموع 830 وات)، یک اینورتر 600 واتی از Deye دریافت می کنید که دارای WiFi یکپارچه نیز می باشد تا بتوانید مستقیماً از طریق برنامه به داده ها دسترسی داشته باشید، یک کابل شوکو با 5 متر و درپوش انتهایی. به قیمت 799 یورو (به MediaMarkt نگاه کنید).

در MediaMarkt، همان نیروگاه بالکن هزینه بسیار بیشتری دارد. (منبع تصویر: GIGA)

به نوعی، مجموعه و فروشنده از مقاله من در مورد قیمت های فعلی نیروگاه های بالکن برای من آشنا به نظر می رسید. و در واقع، زیرا همان فروشنده آن را در eBay می فروشد دقیقاً همان مجموعه فقط با 679 یورو (به eBay نگاه کنید). اگر می خواستید از طریق MediaMarkt سفارش دهید، همان کالا را با 120 یورو بیشتر دریافت می کردید. در حالی که محدوده MediaMarkt نسبتا ضعیف است، من فقط می توانم محدوده eBay را توصیه کنم. با 680 یورو شما یک مجموعه کامل پایدار با سخت افزار جامد دریافت می کنید. هزینه حمل و نقل نیز متقبل نمی شود.

سیستم فتوولتائیک خورشیدی نیروگاه بالکن 830 وات / 600 وات آماده اتصال WIFI Smart

اگر می خواهید نیروگاه بالکن بخرید، پس باید به قیمت آن توجه زیادی داشته باشید تا سرمایه گذاری در بلندمدت به صرفه باشد. هر چه ارزان تر بخرید زودتر سود می کنید. اکنون یک نیروگاه برق بالکن نیز در MediaMarkt به فروش می رسد، اما در جاهای دیگر 120 یورو کمتر قیمت دارد. و حتی از همان فروشنده.

خرید نیروگاه بالکن در MediaMarkt

یک نیروگاه بالکن ارزشش را دارد:

بسیاری از معاملات گران قیمت در اطراف شناور است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/02/27 ساعت 10:39 ب.ظ

سیستم فتوولتائیک خورشیدی نیروگاه بالکن 830 وات / 600 وات آماده اتصال WIFI Smart

همانطور که قبلا ذکر شد، بسیاری از فروشندگان خورشیدی در eBay هستند و نیروگاه های بالکن خود را در آنجا با قیمت های بسیار مناسب می فروشند. اگرچه سایر خرده فروشان بازار را با Netto یا Otto برای خود کشف کرده اند، اما همیشه باید قیمت ها را با هم مقایسه کنید. در حال حاضر نباید بیش از 700 یورو برای نیروگاه بالکن بپردازید. تمایل به بسیار کمتر است. همچنین از قبل بررسی کنید که آیا یارانه ای برای سیستم های خورشیدی کوچک دارید یا خیر.