در اینجا می توانید در نهایت بهترین بلاک باستر سال 2022 را ببینید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با این حال، پلتفرم‌های استریمینگ مانند نتفلیکس و شرکت تاکنون چیزی دریافت نکرده‌اند، زیرا استودیو فیلم طبیعتاً می‌خواست از «Top Gun: Maverick» به عنوان پرچم‌دار برای سرویس پخش داخلی خود Paramount+ استفاده کند و فیلم را به طور انحصاری در دسامبر در آنجا عرضه کرد. سال گذشته اما حالا انحصار به پایان می رسد. برای مثال، نتفلیکس هنوز فرصتی ندارد، اما حداقل مشتریان WOW (قبلاً Sky Ticket) می توانند «Top Gun: Maverick» را پخش کنند (آن را در WOW تماشا کنند).

شرح مختصری از فیلم

این فیلم در IMDb امتیاز عالی 8.3 از 10 را کسب کرد، حرفه ای ها در Rotten Tomatores 96 درصد و بینندگان برابر با 99 درصد. به طور خلاصه: «تاپ گان: ماوریک» یک سرگرمی لعنتی خوب است، فقط یک فیلم خوب.

زبان ها:آلمانی

در نتفلیکس نیست: Top Gun: Maverick اکنون در WOW (قبلاً Sky Ticket)

ارزیابی ما: حتی کسانی که سلف 1986 را نمی شناسند، فیلم را دوست خواهند داشت. با این حال: هرکسی که “تاپ گان – نه از مرگ می ترسد و نه از شیطان” را بشناسد و دوست داشته باشد دنباله آن را دوست خواهد داشت. “Top Gun: Maverick” غالب است تعادل بین نوستالژی و ایده های جدید و همیشه اول به بیننده ای فکر می کند که فقط می خواهد 2 ساعت سرگرم شود.

در سینمای خالی “تاپ گان: ماوریک” واقعا خاموش انتظارات برای ادامه فیلم کلاسیک کالت از دهه هشتاد بسیار کم بود، اما نتیجه شگفت‌انگیز بود. کارگردان جوزف کوسینسکی حتی موفق شد دنباله را حتی بهتر از نسخه اصلی جلوه دهد. فیلم اکشن هوانوردی با بازی تام کروز تقریباً 1.5 میلیارد دلار فروخت و فیلم بازخوردهای زیادی دریافت کرد.

نسخه:وب

نگاهی گذرا به فیلم:

هرکسی که سال گذشته به سینما رفته و فرصت دیدن «تاپ گان: ماوریک» را داشته است، به احتمال زیاد از خرید بلیت سینما پشیمان نخواهد شد. با این حال، اگر فیلم را در سینما از دست داده اید و مشتری WOW (بلیت سابق Sky) هستید، اکنون می توانید بهترین فیلم بلاک باستر سال 2022 را در جریان تجربه کنید.