پاسخ گوگل به ChatGPT، Google Bard، اکنون در آلمان نیز آغاز شده است. اگر می خواهید از ابزار هوش مصنوعی در گوشی هوشمند خود استفاده کنید، این سوال پیش می آید که چگونه می توانید برنامه Google Bard را برای اندروید یا آیفون دانلود کنید.

گوگل

یک برنامه رسمی Google Bard در شروع سرویس هوش مصنوعی در آلمان وجود ندارد. بنابراین نمی‌توانید برنامه‌ای را برای ابزار چت در فروشگاه Google Play یا در اپ استور اپل دانلود کنید. اما لازم نیست به طور کامل بدون Google Bard در اندروید و iOS کار کنید.

اینجا به Google Bard بروید

از Google Bard در اندروید و iOS استفاده کنید

می‌توانید KI-Bot را بر روی گوشی هوشمند خود به طور معمول در مرورگر کنترل کنید، درست مانند رایانه شخصی و مک:

  1. برای انجام این کار، سرویس Google را در وب سایت bard.google.com فراخوانی کنید. برخلاف ChatGPT و Bing، دسترسی به یک مرورگر خاص محدود نمی شود. بنابراین شما می توانید برای خودتان تصمیم بگیرید که آیا شما با bard با گوگل کروم، سافاری یا یک برنامه موج سواری دیگر
  2. مطمئن شوید که با یک حساب گوگل آلمانی وارد شده اید.
  3. اگر برای اولین بار سرویس را باز می کنید، آن را بخوانید شرایط استفاده از طریق. اگر موافق باشید، او تایید می کند.
  4. سپس به چت ربات گوگل خواهید رسید. یکی برای شروع وجود دارد توضیح کمی، جایی که سرویس باید به شما کمک کند.
  5. در پایین پنجره مرورگر یک فیلد متنی خواهید دید. شما می توانید مال خود را اینجا داشته باشید دستور را وارد کنید (“Prompt”). بنابراین یک سوال از گوگل بپرسید یا یک دستورالعمل خاص مانند “یک برنامه سفر برای 2 هفته تعطیلات در لهستان به من بدهید“. مانند ChatGPT، هرچه درخواست شما دقیق تر باشد و دستورالعمل های دقیق تری ارائه دهید، پاسخ بهتری خواهید داشت.
  6. پس از یک بررسی کوتاه، مقداری کم و بیش دریافت خواهید کرد پاسخ مناسب در “اعلام” شما.
  7. پس از آن، می توانید بیشتر به موضوع بروید یا یک خط کاملاً جدید گفتگو را شروع کنید.

برنامه Google Bard برای اندروید و iOS؟ احتیاط!

در حالی که هیچ برنامه رسمی برای Google Bard در اندروید یا iOS وجود ندارد، با این حال، کلاهبرداران می توانند از تقاضا استفاده کنندبرای ارائه برنامه های جعلی برنامه های Bard را که به طور رسمی توسط گوگل ارائه نشده اند دانلود نکنید. برای استفاده از سرویس هوش مصنوعی فقط یک حساب Google لازم است. بنابراین باید از برنامه هایی که از شما می خواهند اشتراک پولی بگیرید اجتناب کنید. با این حال، ممکن است خطراتی در کمین برنامه های رایگان ارائه دهندگان شخص ثالث نیز وجود داشته باشد، به عنوان مثال با دزدیدن اطلاعات ورود به سیستم توسط کلاهبرداران یا تزریق نرم افزارهای جاسوسی و بدافزار به تلفن هوشمند از طریق برنامه جعلی.

برای دسترسی سریع به Google Bard در تلفن هوشمند خود، می توانید یک میانبر برای صفحه اصلی ایجاد کنید. اینطوری کار میکنه:

  • با باز کردن صفحه Google Bard، به تنظیمات برنامه مرورگر بروید و گزینه ” را انتخاب کنید.افزودن به صفحه اصلی“(اندروید) یا”به صفحه اصلی(iPhone، در منوی ‘Share’).
  • پس از آن، یکی نماد دسترسی سریع در Google Bard در صفحه اصلی گوشی هوشمند شما در کنار سایر نمادهای برنامه ایجاد شده است.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.