خود را با جایگزین شگفت انگیز Monster Hunter برای پلی استیشن و ایکس باکس پذیرایی کنید

اکنون می توانید اکشن RPG را در آمازون دریافت کنید با بالاترین قیمت مطلق 24.99 یورو – البته خرده فروشی:

Wild Hearts PS5 |  آلمانی

اگر دوست دارید هیولاهای بزرگ را شکار کنید و از مقیاس های آنها زره قدرتمند بسازید، Monster Hunter مکان مناسبی برای شماست. اگر در عوض به دنبال جایگزینی هستید، باید Wild Hearts را امتحان کنید. در آمازون می توانید Schnetzler تعاونی را با قیمت بالا تهیه کنید.

Monster Hunter پادشاه است، اما رقابت سختی است

این مفهوم بسیار موفق استکه در طول 10 سال گذشته جایگزین های زیادی برای رهبر ژانر پدیدار شده است. اینها شامل، برای مثال، خدا خوار، Dauntless یا Toukiden هستند. و بلاک باسترهای پلی استیشن مانند Horizon Forbidden West از Monster Hunter بسیار کپی شده اند. اما ناشر EA با همکاری Omega Force (Dynasty Warriors) پا را فراتر گذاشته است. اوایل سال 2023 Monster Hunter: Wild Hearts خود را راه اندازی کرد.

با این حال، شما باید از نسخه PC اجتناب کنید. طبق بررسی های مختلف Steam پورت کامپیوتر در وضعیت بدی قرار دارد. امتیاز منفی 47 درصدی استیم به این ترتیب به دست آمد.



منبع با توجه به نسخه دیجیتالی آن، یک معامله واقعا خوب در فروشگاه پلی استیشن موجود است هنوز 79.99 یورو قیمت دارد.

Wild Hearts PS5 | آلمانی

Monster Hunter پادشاه بی چون و چرای کشتن اژدهایان غول پیکر، دایناها و دیگر موجودات است. گیم پلی بازی شکار هیولاهای کپکام بر اساس آن ساخته شده است ترکیبی پیچیده از تاکتیک ها، سنگ زنی و تجهیزات مناسب.

Wild Hearts تاثیر خوبی بر مطبوعات و بازیکنان بین المللی گذاشت. در متاکریتیک، نسخه PS5 در حال حاضر 79 درصد است. کاربران حتی 85 درصد برای اکشن RPG جایزه می دهند.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 6/30/2023 ساعت 11:36 صبح

تریلر رسمی بازی Wild Hearts:

اما شما باید سریع تصمیم بگیرید! پیشنهاد در آمازون فقط برای مدت کوتاهی معتبر است و موجودی محدود است

در کنسول‌ها، Wild Hearts یک موفقیت است

قلب های وحشی | به میناتو خوش آمدید