با Cross Turismo، پورشه در حال حاضر یک شاخه Taycan را در محدوده خود دارد:
ما در مورد ماکان برقی صحبت می کنیم که پورشه قصد دارد آن را از سال 2024 به بعد بفروشد. تولید بر این اساس باید در سال آینده آغاز شود. برخلاف تایکان، ماکان از ابتدا به عنوان یک خودروی الکتریکی طراحی نشده بود. نه، موتور احتراقی در حال حاضر یکی از بهترین های پورشه است. با ماکان برقی چیزی نباید تغییر کند.
نکته پس انداز GIGA سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.
TankenApp با روند قیمت بنزین
اولین قدم پورشه در مسیر برقیسازی چشمگیر است: تایکان مدتهاست که به یک پرچمدار و پرفروش تبدیل شده است. اما این برای پورشه کافی نیست. خودروی الکتریکی بعدی اشتوتگارت باید استانداردهای کاملا متفاوتی را تعیین کند. شانس خوب است.
اعلامیه پورشه: E-Macan قصد دارد خودروهای الکتریکی را به سطح جدیدی برساند
پورشه برنامه های بزرگی برای خودروهای برقی خود دارد. تولیدکننده خودروهای اسپورت میتواند با اولین مدل کاملاً الکتریکی، تایکان، منتظر موفقیت در فروش مناسب باشد و تایکان نیز از نظر عملکرد در خط مقدم قرار دارد. اما شما نمی خواهید در اشتوتگارت روی موفقیت های خود استراحت کنید. خیلی بیشتر پورشه برقی بعدی باید به مراتب از اولین خودرو پیشی بگیرد.
اینگونه است که شما در پورشه ایمن هستید، اما در عین حال مراقب هستید: E-Macan و موتور احتراقی اصلی در ابتدا به صورت موازی از سال 2024 در دسترس خواهند بود. توبه ارائه شده است. به گفته ریمولد، همه چیز به توسعه بین المللی بیشتر تحرک الکترونیکی بستگی دارد. به منظور منعطف ماندن، موتور احتراقی حدود دو سال پس از عرضه Macan الکتریکی به عرضه خود ادامه خواهد داد.
TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.
یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید
ما هر سال از نسل فعلی تولید می کنیم بیش از 80000 واحد. دراز مدت ما همچنین در حال برنامه ریزی برای انجام این کار برای Macan تمام الکتریکی هستیم.آلبرشت رایمولد، رئیس تولید و تدارکات پورشه، در مصاحبه با Automobilwoche (از طریق Finanzen.ch) اعلام کرد. پورشه ماکان و کاین به طور مرتب در رقابت برای کسب موفق ترین مدل از اشتوتگارت متناوب بوده اند.