این باید تغییر کند: دور 2026 در گروه – برای اولین بار در Lexus – است نسل جدید خودروهای برقی شروع – و همه چیز را دارد. تویوتا قصد دارد در مسیر بعدی تراز مجدد از فناوری باتری جدید استفاده کند برای افزایش برد E-SUV قبلی bZ4X تا 1000 کیلومتر (منبع: Wirtschaftswoche). در عین حال، هزینه باتری قدرتمندتر باید 20 درصد کاهش یابد.
تویوتا همچنین باید با رقابت فزاینده چین مقابله کند:
خودروهای الکترونیکی آینده تویوتا را نیز باید مشخص کرد بدنه های بهینه شده برای مقاومت کم باد، اتوماتیک به روز رسانی نرم افزار از طریق به روز رسانی های هوایی و تولید بهینه از نظر هزینه. بر اساس مدل تسلا، قسمت های بزرگ بدنه قرار است به صورت یک تکه ریخته گری شود. حتی در حین تولید، خودروهای الکترونیکی باید به طور مستقل از یک ایستگاه به ایستگاه دیگر حرکت کنند و در نتیجه باعث صرفه جویی در ماشین آلات و هزینه ها شود.
از نیمه دل تا جاه طلب: اینگونه می توانید تغییر دهید استراتژی خودروهای الکترونیکی تویوتا خلاصه کردن ژاپنی ها تاکنون تنها دو دستگاه BEV ارائه کرده اند. فقط یکی از آنها در آلمان موجود است. با این حال، از نظر فنی، آنها به سختی می توانند با بسیاری از وسایل نقلیه رقیب همگام شوند.
موفقیت بزرگ تویوتا: خودروهای الکترونیکی با برد 1200 کیلومتر در راهند
اکنون فقط پایبند بودن به برنامه های بزرگ – و مهمتر از همه به خودتان است بیشتر از این معطل نشه
پس از شروع بسیار مردد، ژاپنیها دیگر رولهای کوچکی را با آن نمیپزند – حداقل روی تخته طراحی. با نسل دوم خودروهای الکتریکی این گروه، پلتفرم تمام الکتریکی جدید در سال 2026 شروع به کار خواهد کرد. تنها بر اساس آنها تا سال 2030، حدود 1.7 میلیون دستگاه خودرو تولید خواهد شد برنامه ریزی شده، در پنج کلاس پخش شده است.
تویوتا با تغییر به نوع باتری متفاوت، میخواهد از آن بهره بیشتری ببرد: ژاپنیها میخواهند اولین باتری لیتیومی حالت جامد خود را در سال 2027 یا 2028 در یک خودروی الکتریکی نصب کنند. چگالی انرژی بالاتر باید a حداکثر برد 1200 کیلومتر امکان پذیر کند. با وجود اندازه، تویوتا فقط یک بار انتظار دارد ده دقیقه برای شارژ کامل.
تردید در تویوتا به نظر می رسد شکسته شده است: بزرگترین خودروساز جهان اکنون با خودروهای برقی رنگ های جدیدی را به نمایش می گذارد. نه تنها انتخاب مدل باید افزایش یابد، بلکه تویوتا میخواهد از نظر فنی نیز پیشرفت کند. ژاپنی ها به زودی قصد دارند خودروهای الکترونیکی با طیف وسیعی را بسازند.
ژاپنی ها در این زمینه تنها نیستند. تقریباً همه تولیدکنندگان خودرو و تولیدکنندگان مختلف باتری در سراسر جهان در حال گسترش تخصص خود هستند و میخواهند اولین کسانی باشند که باتری فوقالعاده را وارد بازار میکنند. به گفته Wirtschaftswoche، تویوتا بیش از 1000 پتنت برای نوع جدید باتری دارد. ما مصمم هستیم که در باتری ها رهبر جهان باشیم. مدیر ارشد فناوری هیروکی ناکاجیما هنگام ارائه این برنامه ها گفت.