خودروهای الکترونیکی چینی نه تنها از نظر قیمت متقاعد کننده هستند



فولکس‌واگن، مرسدس بنز، بی‌ام‌و یا فورد – گارد قدیمی خودروسازان رقابت تازه‌ای در آلمان پیدا می‌کند. آسیا دیگر فقط یک بازار فروش نیست، تولیدکنندگان بیشتر و بیشتری اکنون مسیر مخالف را در پیش گرفته و مدل های خود را در اروپا عرضه می کنند. بیشتر و بیشتر برندهای چینی در اولویت قرار دارند. ساخت چین دیگر عیب نیست.

خودروهای الکترونیکی از چین: تست تصادف به تعصب ارزان پایان می دهد

برای چندین دهه، برچسب ساخت چین نشانه ای از کیفیت مشکوک بود. چندین خودروساز در حال حاضر ثابت می‌کنند که این امر به شدت در حال تغییر است و در حال فروپاشی هستند و مدل‌های خود را به اروپا می‌آورند. در آلمان، چندین اولین محصول از برندهای چینی در سال 2022 راه اندازی می شود. دو نفر از گریت وال موتورز (GWM) اکنون به آن ملحق شده اند در تست تصادف Euro NCAP ثابت شده است.

خودروی جمع و جور BEV Funky Cat از Ora و SUV Coffee 01 از Wey، یک هیبریدی پلاگین، آزمایش شدند. هر دو برند متعلق به گروه GWM هستند و گفته می شود که این مدل ها اولین برند آنها برای بازار آلمان هستند. این واقعیت که Cat and Coffee 01 از یک شرکت تولید شده اند، از عملکرد آنها در تست تصادف نیز مشهود است. با حداقل تفاوت در دسته بندی های فردی هر دو به پنج ستاره کامل دست می یابند (منبع: ADAC).

به طور کلی، قهوه 01 بزرگتر و گرانتر کمی بهتر از برادر کوچکتر خود عمل می کند. هر دو با ارزش های ایمنی جامد و عملکردهای کمکی اضافی مانند ترمز اضطراری یا تشخیص عابر پیاده امتیاز کسب می کنند. در همان زمان، تسلا مدل Y ساخت چین نیز مورد آزمایش قرار گرفت. برتری کمی نسبت به برندهای چینی دارد، اما این رتبه بندی کلی را تغییر نمی دهد. را خودروهای الکترونیکی چین می توانند به همین روند ادامه دهند.

همچنین جدید و از چین، MG4 Electric:

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و 6000 یورو جایزه بگیرید

از زمانی که معیارهای تست تصادف NCAP بازنگری شد، سیستم های کمکی به بخش مهمی از ارزیابی تبدیل شده اند. بنابراین، مدل‌های جدیدی که نمی‌توانند در این رده رقابت کنند، کمی بی‌ارزش هستند. دستیارها یک ویژگی امنیتی اضافی هستند. برعکس، خودروهایی که بدون آنها کار می کنند لزوماً ایمنی کمتری ندارند.

خودروهای الکتریکی از چین: ارزان است، اما همچنین گران است

چیزی که استرومر را از برندهای چینی به ویژه جذاب می کند، جهت گیری متفاوت تر در مقایسه با بسیاری از سازندگان اروپایی است. همچنین مدل های بزرگ و رقابتی از خاور دور وجود دارد. اما سازندگان آنجا هم دارند مدل های کوچکتر سوگند یاد نمی کنند، که به طور فزاینده ای نادر می شوند، به عنوان مثال، در VW، BMW یا Ford. با این حال، اگر تورم همچنان در حال افزایش باشد، دقیقاً همین موارد است که می تواند برای مشتریان در آلمان جالب تر شود.



منبع