خودروهای الکترونیکی لوکس چالشی برای BMW و Tesla است

با این حال، برای یک SUV لوکس، خریداران همچنین باید بیشتر از مثلاً در تسلا، در جیب خود فرو کنند: قیمت اولیه حدود 89900 یورو پیش بینی می شود. اکنون می توان این مدل را به صورت آنلاین و مستقیم از Polestar سفارش داد. قرار است تحویل در سال 2023 آغاز شود.

فلیکس گریوز
فلیکس گرابر، ویراستار GIGA، کارشناس خودروهای الکترونیکی، تحرک و مسائل مصرف کننده

در اولین سال مدل، Polestar ارائه می دهد دو بسته تجهیزات بدون هزینه اضافی که شامل نمایشگر هدآپ و سیستم صوتی لوکس و موارد دیگر می شود. با این حال، مشتریان باید برای سنسورهای LiDAR هزینه اضافی بپردازند. انتظار می رود این موارد از سه ماهه دوم سال 2023 در بسته آزمایشی گنجانده شوند.

با خود اولین SUV الکتریکی Polestar وارد قلمرو جدیدی می شود. از ستاره قطبی 3 اولین خودروی برقی با این اندازه برای برند سوئدی است – و بلافاصله علامت تعجب را در جهت سگ های برتر کم و بیش شناخته شده مانند BMW یا Tesla قرار می دهد.

Polestar به E-SUV خود یک پایه فنی مناسب برای عقب ماندن از این وزنه های سنگین داده است. از باتری 111 کیلووات ساعتی استفاده شده است که طبق استاندارد WLTP برای برد تا 610 کیلومتر باید مراقبت کند. همتای تسلا مدل Y دارای حداکثر برد 533 کیلومتر است، در حالی که BMW نیز با SUV الکتریکی iX برد 610 کیلومتری دارد. بنابراین از این نظر، Polestar 3 بیش از حد رقابتی است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

Polestar بی ام و و تسلا را هدف قرار می دهد. برند e-car از سوئد مدل جدید Polestar 3 خود را معرفی کرد. ارزش ها قابل توجه است و با جهت گیری ممتاز خود، SUV الکتریکی نیز باید در بین مشتریان آلمانی محبوب باشد.

Polestar 3: سوئد اولین SUV الکتریکی را در جاده ها قرار می دهد



منبع این SUV در ایستگاه شارژ نیز قانع کننده است، البته فقط با فناوری 400 ولت. در قدرت شارژ 250 کیلو وات با Polestar 3 تمام شد. تجهیزات لازم برای شارژ دوطرفه و Plug&Charge در حال حاضر موجود است (منبع: Polestar).

Polestar در واقع در حال انجام بسیاری از کارها با سومین خودروی الکتریکی است. اما ناامیدی در من گسترش می یابد. یک SUV جدید دیگر با محرک الکتریکی، بزرگ، حجیم، با برد عالی و فضای زیاد. به آن یک صفحه نمایش بزرگ اضافه کنید، راننده امروزی چه چیزی بیشتر می تواند بخواهد؟ چیزی غیرعادی خوب خواهد بود. متأسفانه، Polestar 3 فاقد یک نقطه فروش منحصر به فرد است. بدون آن، این فقط یک SUV الکتریکی دیگر است که دارای برچسب‌های بسیار زیادی است.

سیستم‌های کمکی پیشرفته، نظارت بر راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی مدرن در حال حاضر بخشی از بخش ممتاز هستند. فناوری توسعه یافته توسط انویدیا در Polestar 3 نیز کار می کند. تراشه های با کارایی بالا توسط متخصص کارت گرافیک در صنعت با پیشرفت دیجیتالی شدن خودروها بسیار محبوب هستند.

مشتریان باید پول زیادی برای Polestar 3 بپردازند