خودروهای الکترونیکی به زودی گران تر می شوند؟ مقررات اتحادیه اروپا ممکن است برای خریداران پایان تلخی داشته باشد

هنوز جزئیات یورو 7 مشخص نشده است. همچنین هنوز مشخص نیست که قوانین جدید در نهایت چه زمانی اعمال خواهند شد. چه با استاندارد آلایندگی باشد پایان خودروهای ارزان قیمت الکترونیکی می آید، نمی توانم بگویم با این حال، مشخصات به هیچ وجه نباید قیمت های پایین تر را تضمین کند.

ممکن است زمان‌های سختی برای خریداران خودرو که می‌خواهند به رانندگی الکتریکی روی بیاورند، در پیش باشد. خودروهای الکترونیکی در حال حاضر ارزان نیستند، اما قیمت‌های یورو 7 به زودی افزایش قابل توجهی خواهند داشت. گارانتی مقصر همه چیز است که در واقع باید برای رانندگان مزیت هایی به همراه داشته باشد.

تحرک

راننده قیمت اتحادیه اروپا: آیا یورو 7 پایان خودروهای الکترونیکی ارزان خواهد بود؟

در می دهد چشمه داچیا در مورد ضمانت باتری 8 ساله وجود دارد، اما فقط 120000 کیلومتر. ارزان ترین خودروی برقی آلمان در حال حاضر از کار خواهد افتاد. این بدان معناست که داچیا باید بهبود یابد – و مشتریان وقتی به برچسب قیمت نگاه می کردند متوجه این موضوع می شدند. این نگرانی در مورد موتورهای احتراقی نیز صدق می کند.

جای سوال است که این ضمانت واقعاً چقدر برای خریداران خودروهای الکترونیکی به ارمغان می آورد: از یک سو، عملاً دقیقاً با الزاماتی که در حال حاضر در صنعت در حال افزایش است. در بسیاری از موارد، ارائه چنین ضمانتی – و حتی گاهی اوقات فراتر از آن- برای خودروهای الکترونیکی میان رده و لوکس در حال حاضر یک واقعیت است.

طبق پیش نویس یورو 7، باید به این صورت باشد: بر اساس حداکثر ظرفیت اصلی باتری ماشین الکتریکی پس از 8 سال یا 160000 کیلومتر رانندگی هنوز حداقل 70 درصد ظرفیت باتری می توان به دست آورد (منبع: heise).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همه رانندگان نمی توانند به خودروهای برقی تبدیل شوند. با یورو 7، چند سال دیگر حتی گرانتر می شود. به عنوان بخشی از استاندارد آلایندگی اروپا، همچنین برنامه ریزی شده است که حداقل خروجی برای باتری های خودروهای الکترونیکی معرفی شود که برای سازندگان اجباری خواهد بود.

با این حال، یک جنبه واقعا کمک می کند: با یورو 7، بندهای حذف سازنده در ضمانت دیگر نباید اعمال شوند. به گزارش heise، اغلب اشاره شده است که مشتریان تنها در صورتی می توانند ضمانت نامه را مطالبه کنند که خودروهای الکترونیکی تحت شرایط ایده آل خاصی شارژ شده باشند.

از سوی دیگر، ضمانت باتری تقریباً مطمئناً خواهد بود مدل های ارزان قیمت پایه را گران تر می کند. به هر حال، سازندگان باید به جای کاهش هزینه ها تا حد امکان، مراقبت ویژه ای از گران ترین قسمت خودروی الکترونیکی داشته باشند. رانندگان خودروهای الکترونیکی به زودی باید هزینه بیشتری برای بیمه خود بپردازند.

ارزان ترین خودروی الکتریکی آلمان هیچ شانسی در برابر مقررات آلایندگی ندارد

داچیا بهار در ویدیو ارائه شده است

داچیا اسپرینگ تاکنون تنها خودروی الکتریکی با بودجه‌های کمتر در بازار آلمان است: