خودروهای الکترونیکی ارزان قیمت فولکس‌واگن را کاهش می‌دهند

با این حال، e-C3 کاملاً جدید نیست. این برند فرانسوی در حال حاضر این خودروی جمع و جور را در هند عرضه می کند. به گزارش رویترز، نسخه اروپایی نیز بر این اساس ساخته خواهد شد.

هر دو با برنامه های دولت فرانسه برای یارانه های جدید برای خودروهای الکتریکی تولید شده در اروپا همزمان هستند. بنابراین ممکن است سیتروئن دقیقاً اینها باشد برنامه ریزی قبلاً گنجانده شده است، به منظور دستیابی به قیمت پایه جذاب بسیار سریعتر از رقبا.

این هندی e-C3 دارای محدوده ای از 320 کیلومتر طبق استاندارد هند و باتری 29.2 کیلوواتی. که در اروپا با یکی است باتری به طور قابل توجهی بزرگتر انتظار می رود تا بتوان 300 کیلومتر برنامه ریزی شده را طبق استاندارد WLTP طی کرد.



منبع

سیتروئن می خواهد خودروی کوچک C3 را به عنوان یک خودروی الکتریکی در اروپا عرضه کند. این مطلب از گزارش خبرگزاری رویترز مشخص شده است. بر این اساس، برند فرانسوی از گروه Stellantis از نظر نوآوری های فنی، موفقیت بزرگی را برنامه ریزی نمی کند. این کاری است که او باید انجام دهد e‑C3 با قیمتی جذاب نمره: زیر 25000 یورو مجموعه محسوب می شوند.

رقابت برای خودروهای الکترونیکی ارزان فقط در مورد بهترین قیمت نیست. همچنین بستگی به این دارد که چه کسی با یک مدل مقرون به صرفه اولین بار وارد بازار می شود. سیتروئن اکنون می خواهد فولکس واگن را پشت سر بگذارد و به راحتی برنامه ولفسبورگ را یک سال شکست دهد.

سیتروئن می خواهد فولکس واگن را نشان دهد: استرومر ارزان یک سال زودتر به پایان رسید

با شروع در سال 2024، سیتروئن سریعتر از فولکس واگن خواهد بود، اما سریعتر خواهد بود لزوما بهتر نیست. نگاهی به برنامه ریزی شده دامنه نشان می دهد که e-C3 سیتروئن به وضوح در لیگی کاملاً متفاوت از ID.2 بازی خواهد کرد: حدود 300 کیلومتر فرانسوی باید با یک باتری کاملاً شارژ شده فاصله زیادی داشته باشد.

در مقایسه قیمت خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی هنوز برنده مشخصی وجود ندارد:

فولکس واگن از سوی دیگر، برنامه های Volksstromer خود را با اطراف 450 کیلومتر در همان بازه قیمتی معرفی ولفسبورگ تنها برای سال 2025 برنامه ریزی شده است. عرضه به بازار احتمالاً بیش از یک سال پس از فرانسوی ها خواهد بود.

مدلی از هند: سیتروئن استرومر ارزان را به خانه می آورد

“امروز وجود دارد هیچ چیز قابل مقایسه در بازار نیسترئیس سیتروئن تیری کوسکاس اعلام کرد. با این قیمت، سیتروئن اولین تولید کننده ای خواهد بود که به زیر حد مهم سقوط می کند – با کنار گذاشتن داچیا اسپرینگ بسیار باریک. زیرا سیتروئن الکتریکی قرار است در ماه اکتبر و اوایل سال به طور رسمی معرفی شود 2024 در بازار آورده شود.