با باز شدن باتری های LFP، فورد نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد. خودروساز منابع لازم را نیز تامین می کند تا بتوانیم در سال های آینده به ساخت خودروهای برقی ادامه دهیم. در مجموع 600000 خودروی الکترونیکی در سال آینده ساخته می شود و سالانه 2 میلیون خودروی الکتریکی تا سال 2026 ساخته می شود.
به منظور پایین نگه داشتن هزینه های استرومر – مهمتر از همه موستانگ ماخ e – پرچمدار در هنگام افزایش تولید، فورد می خواهد از فناوری باتری جدید در آینده استفاده کند. به لطف باتری های لیتیوم آهن فسفات (LFP)، هزینه های تولید در آینده بین 10 تا 15 درصد کاهش می یابد.
TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.