خودروساز شماره 1 کنار می کشد

برای پنجمین بار متوالی خود را تاج می گذارد تویوتا به پاراگراف بعد بزرگترین خودروساز جهان هیچ گروه دیگری نتوانست در سال 2022 بیش از ژاپنی ها خودرو بفروشد. دور و بر 10.48 میلیون خودرو طبق اظهارات خود، تویوتا و مارک های آن به مشتریان خود در سراسر جهان تحویل داده اند (منبع: dpa via heise).

بنابراین تویوتا در مقایسه با سال 2021 کاهش کوچک 0.1 درصدی را در خودروهای فروخته شده ثبت کرد – در شرایط اقتصادی فعلی بیش از یک موفقیت قابل احترام. این خودروساز ژاپنی با وجود انفجار قیمت ها و مشکلات عرضه در سراسر جهان، حتی توانست تولید خود را افزایش دهد. در نهایت با افزایش 5.1 درصدی به 10.61 میلیون دستگاه رسید. تویوتا دوباره از جایگاه اول خود جلوتر از فولکس واگن دفاع کرد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

اتفاقاً تسلا با خودروهای الکترونیکی خود در سال 2022 رکورد شخصی جدیدی را ثبت کرد. پیشگام e-car با ارزش ترین خودروساز جهان است، اما با تنها 1.37 میلیون خودروی الکترونیکی در سال 2022، در لیگی کاملاً متفاوت از VW و حتی بیشتر از تویوتا قرار دارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

خودروسازان بزرگ باید با رقابت جدید چین دست و پنجه نرم کنند:

کراس اوور bZ4X تاکنون آمار خوبی نداشته است. چند هزار سفارش در آلمان نشانه خوبی بود، اما مشکلات چرخ ها منجر به فراخوانی و توقف یک ماهه سفارش شد. خودروی الکتریکی اکنون دوباره در دسترس است و احتمالاً تقاضا برآورده خواهد شد مشکلات شروع بسیار زیاد با این حال، خوب عمل نکرد.

تاج و تخت خودروسازان جهان به شدت مورد مناقشه است – حداقل در بیشتر مواقع. اما در حال حاضر این تصمیم به طرز شگفت آوری روشن است. فولکس‌واگن نمی‌تواند جایگاه اول را پس بگیرد. در صدر، دوباره یک رقیب سرسخت است.

تویوتا همچنان در صدر است: ژاپنی ها فرصتی برای فولکس واگن ندارند

به طور کلی تویوتا در حال حاضر می تواند از موفقیت استفاده کند. زیرا بخش خودروهای الکترونیکی که برای آینده بسیار مهم است – اگر بخواهید در مورد تویوتا آن را اینطور بنامید – هنوز وجود ندارد. تویوتا تنها یک خودروی الکتریکی را به نام خود وارد بازار کرده است.

وولفسبورگ به طور سنتی تنها کسانی هستند که می توانند با مقادیر نامناسب تویوتا همراهی کنند. اخیراً، این در سال 2017 به دست آمد. از سوی دیگر، 2022 مجبور شد فولکس واگن یک منفی واضح را می پذیرد. فروش 7 درصد کاهش یافت، فولکس‌واگن 8.26 میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان فروخت. تویوتا نسبت به فولکس واگن برتری راحت دارد.

با وجود موفقیت: E-cars و تویوتا هنوز با هم نرفته اند