خطر ماشین الکترونیکی از آب؟ اشکودا با افسانه پاک می کند

“بر خلاف آنچه که گاهی اوقات فرض می شود، این است سیستم ولتاژ بالا خودروهای برقی بدون خطر برق گرفتگی به عنوان مثال، اشکودا مدتی پیش توضیح داد که نه در هنگام رانندگی و نه هنگام شارژ. کارشناسان نیز نظر روشنی در مورد خطر زنگ زدگی دارند.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

از یک طرف، این امر توسط یک سیستم مدیریت ایمنی که در خودروهای الکتریکی نصب شده است تضمین می شود. نرم افزار ابتدا بررسی می کند که آیا پس از برقراری اتصال در درگاه شارژ، آیا عوامل مختل کننده یا خطراتی وجود دارد یا خیر. جریان جریان تنها زمانی فعال می شود که سیستم اطمینان حاصل کند که همه اجزای سازنده به طور ایمن کار می کنند. بنابراین در حالی که کابل را وصل می کنید، از شما محافظت می شود.

یک استثنا می تواند سیل باشد: با توده های عظیم آب، کاملاً ممکن است که رطوبت راهی پیدا کند و وسایل الکترونیکی آسیب ببینند (منبع: E-Fahrer). با این حال، این در مورد موتورهای احتراقی نیز صدق می کند. به عنوان مثال، اگر آب به مهر و موم پنجره نفوذ کند، می تواند راه های دیگری برای رسیدن به تجهیزات حساس از طریق فضای داخلی پیدا کند. با این حال، در چنین حالتی، امیدواریم به هر حال دیگر در ماشین ننشینید و از قبل خود را به امنیت رسانده باشید.

پاسخ ساده است: به طور دقیق، به هیچ. زیرا مانند موتورهای احتراقی، خودروهای الکتریکی نیز نقش دارند امنیت یکی از مهمترین نقش هاست. بنابراین هرکسی که نگران اتصال خودروی الکتریکی به ایستگاه شارژ در باران است، خیالش راحت باشد. را وسایل نقلیه در برابر نفوذ آب محافظت می شوند. حتی اگر بین ایستگاه شارژ و درگاه شارژ ماشین برقی تماس برقرار کنید، هیچ اتفاقی برای شما نخواهد افتاد.

امسال خیلی چیزها در حال تغییر است و نه فقط برای رانندگان خودروهای الکترونیکی:

نه فقط برای خودروهای الکترونیکی: سیل شدید می تواند به وسایل الکترونیکی آسیب برساند

این سیستم همچنین تضمین می کند منبع تغذیه بلافاصله قطع شد اگر چیزی در فرآیند شارژ صحیح تغییر کند – مشابه فیوز در خانه، اگر مشکلی وجود داشته باشد، برق خاموش می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تعصبات زیادی وجود دارد که خودروهای برقی باید در برابر آنها ادعا کنند. از خطر آتش سوزی از باتری های بزرگ گرفته تا ترس از برد، چیزهای زیادی دخیل هستند. اما آیا خودروهای الکترونیکی واقعا ضد آب هستند؟ از این گذشته، برق و آب به خوبی با هم هماهنگ نیستند. اشکودا یک بار برای همیشه روشن می کند که رانندگان خودروهای الکترونیکی باید به چه مواردی توجه کنند – و چه مواردی نه.

تحرک

اشکودا به رانندگان خودروهای الکترونیکی اطمینان می دهد: آب باران هنگام شارژ مشکلی ایجاد نمی کند

علاوه بر این، تماس های شارژ مهر و موم شده است، به طوری که در شرایط عادی هیچ آب به نقاط رسانا نفوذ نمی کند می توان. در اینجا، همانطور که اغلب در بخش خودرو اتفاق می افتد، تولید کنندگان باید استانداردهای ایمنی بالایی را رعایت کنند. واشرها معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که تا فشار آب معینی محکم بمانند. بنابراین خودروهای برقی می توانند به راحتی در برابر باران و رانندگی در کارواش مقاومت کنند. به گفته کارشناسان، خطر زنگ زدگی نیز افزایش نمی یابد.