خطری برای BMW، مرسدس و فولکس واگن؟ سران کشور به بالاترین مقام متوسل می شوند

جای تعجب نیست که این سه به طور خاص با استاندارد آلایندگی مشکل دارند. بی ام و مرسدس و فولکس واگن به ستون فقرات اقتصادی ایالت های فدرال مربوطه خود تعلق دارند. به عنوان مثال، در این نامه آمده است: “به نظر ما نسبتاً سوال برانگیز است که آیا تشدید بیشتر استانداردها به دلیل سایر منابع انتشار منتشر منجر به بهبود قابل توجه بیشتر در کیفیت هوا خواهد شد” (منبع: dpa از طریق اشپیگل). با دقت بیان شده است، بله اساساً به این معنی است: چرا ما هنوز به یورو 7 نیاز داریم؟

نخست وزیران آلمان: برنامه ها برای مرحله بعدی استاندارد انتشار گازهای گلخانه ای اروپا دقیقاً با شور و شوق در سیاست آلمان مواجه نمی شوند. باواریا، بادن-وورتمبرگ و نیدرزاکسن در یک نامه سرگشاده با هم داشته باشید در برابر یورو 7 در نسخه فعلی آن. مارکوس سودر (CSU)، وینفرید کرچمان (سبزها) و استفان ویل (SPD) با این نامه می خواهند صدراعظم اولاف شولز را متقاعد کنند که آلمان با نسخه فعلی موافق نیست.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

استاندارد آلایندگی یورو 7 هنوز کامل نشده است، اما در حال حاضر هیجان زیادی وجود دارد. اکنون فقط روسای تولیدکنندگان نیستند که دست به کار شده اند. سه نخست‌وزیر آلمان نیز از صدراعظم درخواست می‌کنند که کارها نباید تا این حد پیش برود.

تحرک

فولکس‌واگن، بی‌ام‌و و مرسدس بنز: نخست وزیران آماده مخالفت با استانداردهای آلایندگی هستند

ویل، سودر و کرچمن همچنان انتقاد می کنند: «استاندارد انتشار جدید و شرایط آزمایش مربوطه باید از نظر فنی و اقتصادی نیز امکان پذیر باشد». اتهامی که پیش از این از سوی چند خودروساز مطرح شده است. اخیرا، لوکا دی میو، رئیس رنو هشدار داده است افزایش هزینه ها به دلیل یورو 7. رئیس برند فولکس‌واگن، توماس شافر، حتی انتظار دارد که قیمت‌های خرید موتورهای احتراقی که مقررات جدید را رعایت می‌کنند تا 5000 یورو افزایش یابد. نخست وزیران دقیقاً همین خط را دارند.

خودروهای الکترونیکی تحت فشار: یورو 7 می تواند راه را برای خودروهای الکتریکی ببندد

اینکه آیا این اتفاق خواهد افتاد به هیچ وجه مشخص نیست: پیش نویس یورو 7 هنوز باید توسط پارلمان اروپا و کشورهای عضو تصویب شود. تا آن زمان، هنوز باید در مورد بسیاری از نقاط مذاکره شود. جدید استاندارد آلایندگی قرار است در سال 2025 اجرایی شود.

از سال 2023 خیلی چیزها برای مشتریان خودروهای الکترونیکی تغییر خواهد کرد:

آنها همچنین با صنعت خودرو استدلال می کنند که سرمایه گذاری اجباری در فناوری احتراق جدید ایستادن در مسیر برق رسانی پول و تلاش‌های توسعه‌ای که صرف آخرین نسل موتورهای احتراقی می‌شد، برای پیشرانه‌های الکتریکی جدید در دسترس نخواهد بود. در نهایت، تولیدکنندگان اروپایی از نظر رقابت پذیری آسیب خواهند دید مشاغل ممکن است در معرض خطر باشند حداقل این استدلال نخست وزیران است. وزیر حمل و نقل از همین موضوع می ترسد.