خرید از آمازون: همه باید این 19 ترفند را بدانند

خانواده مشترک؟ چگونه از این به نفع خود استفاده کنید …

اگر عضو آمازون پرایم نیستید، می‌توانید از یک ترفند کوچک برای صرفه‌جویی در هزینه‌های ارسال 4.99 یورو برای سفارش‌هایی با ارزش سفارش کمتر از 29 یورو استفاده کنید (ارسال برای سفارش‌های بالای 29 یورو عموما رایگان است). سفارش خود را به قفسه هاب آمازون تحویل دهید. این نوع از ایستگاه های بسته بندی در حال حاضر بسیار رایج است، به خصوص در مناطق شهری، که اغلب در پارکینگ ها یا مغازه ها ادغام می شوند. وقتی آدرس حمل و نقل را انتخاب می کنید، می توانید سفارش خود را مستقیماً به مرکز آمازون تحویل دهید. مزیت دیگر: برای تحویل گرفتن سفارش، لازم نیست در خانه باشید.

بعدی احتمالاً بزرگترین سود معامله در آمازون است…

در آمازون، قیمت برخی از محصولات هر روز تغییر می کند. وقتی متوجه می‌شوید که کالایی که دیروز خریده‌اید امروز به‌طور ناگهانی بسیار ارزان‌تر است، آزاردهنده‌تر می‌شود. خوشبختانه، بزرگترین خرده‌فروش آنلاین در جهان در این مرحله بسیار سازگار است و مابه‌التفاوت را بازپرداخت می‌کند، زیرا ضمانت قیمت در آمازون وجود دارد که به طور رسمی اعلام نشده است. برای این کار باید خودتان فعال شوید و به خدمات مشتری نامه بنویسید یا تماس بگیرید.

برای صرفه جویی حداکثری در آمازون، قطعاً به کارت اعتباری نیاز دارید. بهترین قیمت ها در Amazon.de یافت نمی شود، بلکه در سایت آمازون انگلیسی (Amazon.co.uk)، ایتالیایی (Amazon.it)، فرانسوی (Amazon.fr) یا ژاپنی (Amazon.co.jp) یافت می شود. فرآیند سفارش دقیقاً مانند Amazon.de عمل می کند، با این حال، تحویل به آلمان فقط با کارت اعتباری قابل پرداخت است.

Amazon Assistant یک افزونه مرورگر است که به شما کمک می کند معاملات آمازون را پیگیری کرده و هنگام خرید آنلاین آنها را با محصولات سایر وب سایت ها مقایسه کنید. همچنین می توانید در هر زمان و هر مکان مواردی را به لیست آرزوهای خود اضافه کنید.

Assistant برای خریداران آنلاین پرشور که نمی خواهند هیچ پیشنهادی را در Amazon.de از دست بدهند و همچنین دوست دارند قیمت محصولات را با سایر خرده فروشان مقایسه کنند، ارزشمند است.

در صفحه بعدی می توانید نحوه دریافت Amazon Prime را برای یک سال کامل به صورت رایگان دریابید…

به خصوص قبل از نکات برجسته خرید آمازون، مانند روز پرایم، روز مجردها یا جمعه سیاه، ارزش تست Prime را دارد تا از تمام مزایا استفاده کنید. آمازون یک عضویت آزمایشی 30 روزه را ارائه می دهد که کاملاً رایگان است به شرط اینکه به موقع آن را لغو کنید. برای این کار کافیست به تنظیمات حساب کاربری رفته و تمدید خودکار اشتراک Prime را خاموش کنید. بعد از حدود یک سال می توانید دوباره Prime را به صورت رایگان تست کنید.

همچنین امکان ثبت تنها یک سفارش و سپس لغو فوری اشتراک پس انداز وجود دارد. به این ترتیب پنج یا حتی 15 درصد و همچنین هزینه های حمل و نقل را بدون نیاز به تعهد بیشتر صرفه جویی می کنید.

پیش پا افتاده به نظر می رسد و شاید هم باشد، اما بسیاری از مشتریان آمازون فراموش می کنند که این غول آنلاین یک خروجی نسبتاً بزرگ دارد. در فروش آمازون، مجموعه‌ای چشمگیر از اقلام فصلی کاهش‌یافته، کالاهای متوقف‌شده، موجودی باقی‌مانده و موقتاً کاهش‌یافته موجودی اضافی و همچنین بسیاری از قیمت‌های انتخابی دیگر از همه دسته‌ها را خواهید دید. قطعا ارزش دیدن را دارد.

یک اطلاعیه: تا اطلاع ثانوی دیگر نمی توان برای کارت اعتباری آمازون درخواست داد. می توانید جایگزین های رایگان را در مقاله پیوند یافته بیابید.

بر روی “فعال کردن کوپن” کلیک کنید و کالا را در سبد خرید قرار دهید. سپس تخفیف به طور خودکار در هنگام پرداخت محاسبه می شود. پیشنهاد به طور مداوم تغییر می کند، زیرا اکثر کوپن ها فقط برای یک دوره زمانی خاص معتبر هستند. ارزش این را دارد که مرتباً بررسی شود، به ویژه برای محصولات روزمره مانند اقلام داروخانه یا کالاهای خانگی.

آیا می‌دانستید که اگر آدرس ایمیل یکی از اعضای خانواده را در آمازون پیوند دهید، می‌توانید یک حساب کاربری را با آنها به اشتراک بگذارید؟ شرایط: هر دو عضو باید قبلاً یک حساب کاربری در آمازون داشته باشند و مدل هایی که قبلاً دارای تخفیف هستند، مانند اشتراک دانشجویی، البته نمی توانند با هم استفاده شوند.

همچنین جالب:

در خرید آنلاین صرفه جویی کنید: 18 نکته حرفه ای



منبع

علاوه بر اشتراک پس انداز، کوپن های آمازون بهترین فرصت را برای صرفه جویی منظم با غول آنلاین بدون نیاز به اتکا به پیشنهادات رعد و برق یا معاملات موقت ارائه می دهند. کوپن های آمازون برای انواع محصولات مختلف در دسترس هستند و تخفیف ها از پنی تا 40 درصد یا بیشتر متغیر است. شما می توانید تمام کوپن های فعلی لیست شده در صفحه کوپن های آمازون را پیدا کنید.

می توانید با کارت اعتباری آمازون در پول خود صرفه جویی کنید، زیرا به ازای هر یورو که در Amazon.de خرج می کنید، دو امتیاز دریافت می کنید. اگر از ویزا کارت خارج از Amazon.de استفاده می کنید، هنوز یک امتیاز برای فروش دو یورو وجود دارد. پس از جمع آوری 1000 امتیاز، می توانید آنها را با یک کوپن 10 یورویی مبادله کنید. اگر اغلب از آمازون سفارش می دهید، کارت اعتباری آمازون نیز با توجه به اعتبار اولیه 20 یورو ارزشمند است. با این حال، کارت اعتباری آمازون تنها در سال اول رایگان است و پس از آن 19.99 یورو در سال هزینه دارد.

چرا وقتی می‌توانید کتاب‌ها را به صورت رایگان، راحت و بدون کاغذ در گوشی هوشمند یا کتابخوان الکترونیکی خود بخوانید، کتاب بخرید؟ آمازون مجموعه عظیمی از کتاب های الکترونیکی رایگان را در فروشگاه کیندل ارائه می دهد. علاوه بر آثار کلاسیک ادبیات آلمانی، کتاب هایی به زبان انگلیسی و آثار کوتاه نیز در میان عناوین رایگان موجود است. از مرور لذت ببرید!

در صفحه بعد چیزی رایگان برای همه وجود دارد…

آیا می دانستید که نه تنها معاملات انبار، بلکه … وجود دارد؟

معاملات انبار آمازون اقلام بازگردانده، باز و استفاده شده است که برخی از آنها بسیار کمتر از قیمت اصلی ارائه می شوند. معمولاً فقط بسته بندی اندکی آسیب می بیند، به طوری که می توان در اینجا معامله خوبی انجام داد. اگرچه هیچ ضمانت سازنده ای در معاملات انبار وجود ندارد، ضمانت قانونی 12 ماهه و 30 روز حق بازگشت همچنان اعمال می شود.

تمامی محصولات نیز مشمول سیاست بازگشت آمازون می باشند و در صورت عدم رضایت شما می توانند طبق این سیاست ها بازگردانده شوند.

شما می توانید نه تنها با معاملات انبار در آمازون، بلکه با پیشنهادات معروف رعد و برق و روزانه نیز پس انداز کنید. این غول آنلاین هر روز چند صد مورد از همه دسته ها را با قیمت های پایین تر ارائه می دهد. قیمت های کاهش یافته فقط برای چند ساعت اعتبار دارد و تعداد اجناس نیز محدود است. در حالی که معاملات رعد و برق آرزو به سرعت فروخته می شود، شما 24 ساعت فرصت دارید تا معاملات روزانه را از بین ببرید.

جمع آوری امتیاز و جمع آوری اعتبار – چگونه کار می کند؟

در اینجا یک معامله کلاسیک آمازون است …

احتمالاً اجناس فوق العاده ارزان زیر را نمی دانستید…

این روش با کمی تلاش و تصادف بیشتر همراه است: از آنجایی که آمازون به سرعت تحویل خود افتخار می کند، تاخیرها فقط با اکراه مشاهده می شوند. بنابراین، اگر زمانی در موقعیتی قرار گرفتید که بسته شما با تاخیر تحویل داده می شود، می توانید از طریق تلفن یا چت با خدمات مشتری تماس بگیرید. به عنوان نشانه حسن نیت، آمازون پرایم اغلب به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد – تنها چیزی که نیاز دارید شماره سفارش کالای مورد نظر است.

شما چیزی سفارش داده اید و مدت کوتاهی بعد بسیار ارزان تر در دسترس است؟ …

با این وجود، ارزش این را دارد که هر از گاهی نگاهی بیندازید، زیرا بسیاری از محصولات هنوز هم بسیار ارزان هستند، حتی از جمله هزینه حمل و نقل.

آیا شما عضو آمازون پرایم نیستید و می خواهید در هزینه های حمل و نقل با ارزش سفارش 29 یورو صرفه جویی کنید؟ …

با کوپن‌های هدیه آمازون شما هیچ پولی پس انداز نمی‌کنید، اما در زمان زیادی صرفه‌جویی می‌کنید و دیگران را خوشحال می‌کنید. در صفحه گیفت کارت آمازون گزینه های طراحی مختلفی برای شما وجود دارد. اگر با عجله به یک هدیه لحظه آخری نیاز دارید، به سادگی یک گواهی هدیه ایجاد کنید و خودتان آن را چاپ کنید یا از طریق ایمیل ارسال کنید.

آیا از پرداخت هزینه پخش معاف هستید یا کارت اجتماعی دارید؟ پس این گزینه برای شما هیجان انگیز است: صرف نظر از اینکه مشتری جدید هستید یا قبلاً مشتری پرایم هستید، اگر در آلمان یا اتریش زندگی می کنید و از تعهدات GEZ معاف هستید یا دارای مجوز اجتماعی/خانوادگی هستید، به شما تخفیف داده می شود. مزایای کامل Prime به عبارت دقیق، این به معنای هزینه های ماهانه تنها 4.49 یورو در ماه است.

Amazon Renewed محصولات بازسازی شده را ارائه می دهد که کاملاً آزمایش شده اند و با ضمانت 1 ساله جداگانه ارائه می شوند. آمازون به صراحت اشاره می کند که فقط فروشندگان و تولیدکنندگان یا تامین کنندگان منتخب بازار که کیفیت و عملکرد بالایی دارند مجاز به ارائه محصولات بازسازی شده تایید شده در Amazon Renewed هستند.

دانش آموزان می توانند آمازون پرایم را به مدت شش ماه کاملاً رایگان آزمایش کنند و سپس مبلغ کاهش یافته 4.49 یورو در ماه برای عضویت بپردازند. گواهی ثبت نام و آدرس ایمیل معتبر در دانشگاه های آلمان یا اتریش به عنوان مدرک مورد نیاز است.

اقلام اسرارآمیز 1 سنتی، ویژگی های ناشناخته و خدمات پنهان آمازون: کتابفروش آنلاین سال گذشته اکنون به یک شرکت بزرگ با دامنه تقریباً غیرقابل مدیریت جهش یافته است. صفحات زیر ذره ذره گوشه و کنارهای مخفی آمازون را آشکار می کنند. ما 19 بهترین نکته و ترفند معامله آمازون را به شما می گوییم، که با آن می توانید حتی بدون عضویت در پرایم در پول خود صرفه جویی کنید. احتمالاً هنوز همه آنها را نمی شناسید!

شرایط بهبود یافته برای اعضای Prime اعمال می شود:

شما به ازای هر یورو که در Amazon خرج می کنید، سه امتیاز به جای دو دریافت می کنید.

اکنون امکان رزرو ماهانه Prime نیز وجود دارد. هزینه یک ماه 8.99 یورو است و راه حل ارزان تری برای هر کسی است که می خواهد انعطاف پذیر بماند.

مشتریان پرایم معمولاً 30 دقیقه زودتر به معاملات لایتنینگ دسترسی دارند، که می تواند یک مزیت کلیدی در هنگام خریدهایی مانند جمعه سیاه/ دوشنبه سایبری باشد. با این حال، در چند سال اخیر پیشنهادهای روزانه بیشتر و بیشتر شده و سودآورتر شده است، به طوری که شکار “فرستنده” پیشنهادات رعد و برق برای بسیاری دیگر ارزشی ندارد. اگر هنوز نمی‌خواهید بدون آن کار کنید، باید کمی قبل از Cyberweek برای عضویت آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

با کارت اعتباری آمازون نه تنها می توانید امتیاز جمع آوری کنید، بلکه …

اقلام روزمره ای که به طور منظم می خرید، مانند محصولات داروخانه، مواد غذایی یا کالاهای خانگی را می توان از آمازون به عنوان یک اشتراک صرفه جویی سفارش داد. مقالاتی که در اشتراک Saver خریداری می‌کنید 5 درصد ارزان‌تر هستند و به‌طور خودکار در بازه‌های زمانی مشخص به‌صورت رایگان برای شما ارسال می‌شوند. با پنج یا بیشتر اشتراک پس انداز به طور همزمان، حتی 15 درصد پس انداز می کنید.

در آمازون نه تنها می توانید در پول خود صرفه جویی کنید، بلکه در زمان زیادی نیز صرفه جویی کنید…

آیا تحویل شما دیر است؟ …

یک کلمه کلیدی با چهار حرف که قلب شکارچیان معامله را تندتر می کند البته در آمازون نیز موجود است …!

حتی بدون عضویت در پرایم، می توانید پول زیادی در آمازون پس انداز کنید. ما 19 ترفند مخفی را فاش می کنیم که مطمئناً همه آنها را نمی دانید.

تا حد امکان ارزان شوید؟ سپس گزینه زیر ممکن است جالب باشد …

با استفاده از ویژگی های آمازون …

ممکن است در یک زمان با آنها برخورد کرده باشید: اقلامی در آمازون که فقط 1 سنت قیمت دارند. البته، در ابتدا تا حدی مشکوک به نظر می رسد و در واقع باید به این موارد به اصطلاح 1 سنت نگاهی بسیار دقیق بیندازید. علاوه بر این، هزینه های حمل و نقل نیز وجود دارد که معمولاً حدود ده یورو است.

و حتی پس انداز بالقوه بیشتری در صفحه بعدی در انتظار شماست…

GEZ معاف است؟ میتونه ارزشش رو داشته باشه…