سال جدید، قوانین جدید: خرده فروش الکترونیک MediaMarkt وعده قیمت خود را به شدت محدود می کند. در آینده، این سرویس محبوب فقط برای اعضای باشگاه در دسترس خواهد بود. نوآوری چیز خوبی هم دارد.

بازار رسانه ای

در مقایسه با شرکت خواهرش Saturn، MediaMarkt هرگز با “ارزان، جالب است” تبلیغ نکرده است. با این وجود، خرده فروش لوازم الکترونیکی به دلیل قیمت های پایین خود شناخته شده است. با این حال، MediaMarkt همیشه ارزان ترین قیمت ها را ارائه نمی دهد. در گذشته، مشتریان MediaMarkt می‌توانستند به امتیازی در اینجا امیدوار باشند: اگر محصولی که به صورت آنلاین در دسترس است ارزان‌تر باشد، شعبه محلی MediaMarkt از این روش پیروی می‌کند. اما این رویه رایج اکنون به پایان رسیده است.

MediaMarkt فقط وعده های قیمتی را برای اعضای باشگاه ارائه می دهد

چون این در آینده، خرده فروش لوازم الکترونیکی فقط به اعضای myMediaMarkt قول قیمت ارائه خواهد کرد. این برنامه جایزه MediaMarkt است که تا همین اواخر به عنوان MediaMarkt Club شناخته می شد. MediaMarkt اطلاعاتی را در مورد این تغییر در وب‌سایت خود ارائه می‌کند: «این وعده قیمت فقط برای مشتریان myMediaMarkt پس از ارائه کارت myMediaMarkt (فیزیکی یا دیجیتال) معتبر است»، اکنون در آنجا می‌گوید.

پس از همه: با تغییر قانون، مشتریان myMediaMarkt اکنون وعده قیمت را سیاه و سفید دارند. در گذشته برای شعب MediaMarkt معمول بود که با قیمت‌های آنلاین پایین‌تر رقابت را دنبال کنند، اما به هیچ وجه تضمینی نبود. حداقل در حال حاضر اعضای باشگاه می توانند مطمئن باشند که شما MediaMarkt محلی باید از آن پیروی کند.

وعده قیمت MediaMarkt برای فروشگاه های آنلاین خرده فروشان زیر اعمال می شود:

  • آمازون
  • اتو
  • پورت سایبری
  • جایگزین
  • نوت بوک ارزان تر
  • رنگ آبی
  • کارشناس
  • کهکشان
  • زحل

با این حال، این مورد در مورد پیشنهادات بازار و پیشنهادهای فروشندگانی که در پلتفرم های بازار شخص ثالث مانند eBay یافت می شوند، صدق نمی کند. زحل همچنین وعده قیمتی دارد که به دارندگان کارت زحل محدود می شود (منبع: Saturn).

نحوه صرفه جویی در خرید آنلاین:

MediaMarkt و Saturn با هم رشد می کنند

برای MediaMarkt و زحل کمتر از یک نقطه عطف وجود ندارد. فروشندگان لوازم الکترونیکی که متعلق به یک شرکت مادر هستند، می خواهند بر جدایی خود غلبه کنند. در آینده، این باید شامل همان محدوده ها و حتی کمپین های تبلیغاتی مشترک باشد.