خرابی گوشی های سامسونگ و اپل

با Xiaomi 13 Ultra، این شرکت همچنین یک تلفن همراه جدید و رده بالا را ارائه می دهد:

در حالی که اوضاع برای شیائومی در سرتاسر جهان بسیار بد به نظر می رسد و این شرکت چینی با کاهش آمار فروش دست و پنجه نرم می کند، اوضاع در اروپا بسیار بهتر به نظر می رسد. در سه ماهه اول سال 2023، در مجموع 23 درصد گوشی های هوشمند کمتری نسبت به سال قبل به اروپا ارسال شد. همه تولیدکنندگان بزرگ گوشی های هوشمند باید با ارقام کاهش فروش زندگی کنند. سامسونگ 27 درصد ضرر می کند، اپل ۲۱ درصد ضرر می کند، اوپو حتی 47 درصد. فقط شیائومی می تواند خوشحال باشد.

این شرکت چینی توانست در اروپا 4 درصد رشد کند. بازار گوشی های هوشمند همچنان به نزول خود ادامه داده است. بنابراین می تواند شیائومی خود سهم بازار اروپا را از 14 به 19 درصد افزایش دهید و در نتیجه نزدیک به اپل است که به 26 درصد رسیده است. سامسونگ با 34 درصد همچنان رهبر بلامنازع است.

در هر صورت، اوضاع برای همه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در اروپا خوب به نظر نمی رسد. در زمان تورم بالا، بسیاری از مردم تلفن همراه خود را نگه می دارند و مدت زمان بیشتری از آن استفاده می کنند. این به نوبه خود تضمین می کند که دستگاه های جدید کمتری خریداری می شود. از آنجایی که اپل نیز تحت تأثیر قرار گرفته است، فقط متوجه می شوید که وضعیت چقدر جدی است. با این حال، برای شیائومی، تجارت در اروپا کارساز است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Oppo، Vivo، OnePlus، Realme و سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند اساسا دیگر مهم نیست در اروپا. این احتمالاً یکی از دلایلی است که سازندگان چینی کم کم با اروپا خداحافظی می کنند. این باید شیائومی را بیشتر تقویت کند، زیرا این شرکت چینی طیف گسترده ای از تلفن های هوشمند را ارائه می دهد که در هر رنج قیمتی می توان یافت.

شیائومی 13 اولترا معرفی شد

بازار گوشی های هوشمند در اروپا در حال ضعیف شدن است

اگرچه شیائومی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان است، اما اوضاع برای این گروه چینی خوب پیش نمی رود. با این حال، ارقام جدید به وضوح نشان می دهد که شیائومی در قالب سامسونگ و اپل، حداقل در اروپا، فشار زیادی را به رقبا وارد می کند. همه چیز برای سازنده چینی در اینجا بسیار خوب پیش می رود.

شیائومی

گوشی های شیائومی به طور فزاینده ای در اروپا محبوب هستند

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA