خبر بد بعدی قریب الوقوع است

نامه ها باید گران تر شوند: دویچه پست می خواهد هزینه پست را از ژانویه 2024 افزایش دهد و نه فقط یک سال بعد. او چهار دلیل مهم برای این موضوع به آژانس شبکه فدرال ارائه کرد. هنوز مشخص نیست که آیا افزایش زودتر هزینه پست وجود خواهد داشت یا خیر.

پست آلمان AG

دویچه پست می خواهد هزینه پست را گرانتر کند

خدمات بسته چگونه مقایسه می شود؟

هزینه پست از سال 2012 به شدت افزایش یافته است

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

باید دید آیا پست سوئیس با ایده های خود پیروز خواهد شد یا خیر. سخنگوی آژانس شبکه فدرال تاکنون تنها اعلام کرده است که درخواست پست مورد بررسی قرار خواهد گرفت (منبع: Süddeutsche Zeitung). حتی اگر پست سوئیس به طور کلی با هزینه های پستی آزاد باشد، مسئولین حرف آخر را می زنند.

در این نامه، پست اشاره می کند “افزایش شدید هزینه ها” اشاره کرد که ناشی از تورم و افزایش قیمت انرژی است. یکی دیگر از دلایل ذکر شده “توافق دستمزد بسیار بالا” با کارمندان از دیدگاه پست سوئیس است. علاوه بر این، Swiss Post همچنین به کاهش شدید حجم نامه ها اشاره می کند که به طور کلی لجستیک را گران تر می کند.

با یک درخواست جدید و بسیار فوری، پست اکنون دوباره به آژانس شبکه فدرال مراجعه کرده است. بیان می کند که برنامه ریزی شده است افزایش هزینه پست به دلایل مختلف باید ترجیح داده شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

از ابتدای هزاره تا سال 2012، هزینه پست برای پست های داخلی بود ثابت در 55 سنت. در سال های بعد چندین افزایش وجود داشت تا اینکه هزینه پست در سال 2021 به 80 سنت رسید. قیمت فعلی 85 سنت است.

برخلاف آنچه از قبل برنامه ریزی شده بود، هزینه پست برای ارسال نامه در آلمان نه تنها در سال 2025، بلکه در ژانویه 2024 افزایش یافته است. اخیراً، هزینه نامه استاندارد داخلی از 80 سنت به 85 سنت در ژانویه 2022 افزایش یافته است. هنوز مشخص نیست که هزینه پست در آینده چقدر خواهد بود. آژانس شبکه فدرال و پست با هم افزایش را تعیین می کنند.