خبر بد برای طرفداران سریال محبوب آمازون

بر این اساس، درخواست او به استودیوهای فیلمسازی است تا در نهایت به توافق برسد. برای یادآوری، آخرین اعتصاب نویسندگان در سال های 2007 و 2008 100 روز به طول انجامید و همچنین منجر به تاخیرها و برش های عظیم در سریال های محبوب.

آخرین قسمت از فصل سوم در جولای سال گذشته در آمازون به نمایش درآمد و از آن زمان طرفداران منتظر ادامه آن بودند. فیلمبرداری این فیلم از آگوست 2022 آغاز شد و اکنون به پایان رسیده است. با این وجود شروع فصل 4 هنوز در ستاره هاست و هیچ تاریخی برای آن وجود ندارد.

آمازون پرایم ویدئو: فصل 4 “پسران” به طور نامحدود به تاخیر افتاد

این سوالی است که طرفداران یک سال است که از خود می پرسند:

مجری برنامه «پسران»، مغز متفکر اریک کریپکی، اکنون دلیل این اتفاق را می‌گوید. به گفته وی، اعتصاب نویسندگان در ایالات متحده آمریکا عامل تاخیر نامحدود است. تا زمانی که هیچ راه حل دوستانه ای برای طرف های درگیر وجود نداشته باشد، عاقبت پسران نیز بر روی طناب آویزان است (منبع: اریک کریپکه، توییتر).

طرفداران پسران مشتاقانه منتظر فصل 4 سریال موفق آمازون هستند. اما در حال حاضر واقعاً خبرهای بدی وجود دارد، زیرا متأسفانه شروع دنباله در حال حاضر فاصله زیادی دارد. هنوز مشخص نیست این تاخیر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اما دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد.

کریپکی نیز برای این موضوع توضیحی ارائه می دهد. اینجوری شدن دیالوگ های بعد نوشته شده برای پر کردن شکاف های طرح یا برای روشن شدن یک نقطه خاص در طرح. برای این کار، نویسندگان و همچنین بازیگران باید دوباره این کار را انجام دهند. دومی سپس به استودیو باز می گردد و دیالوگ را بر اساس آن ضبط می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اکنون از آمازون پرایم ویدیو نیز به «پسران» می‌رسد. با این حال، یکی از طرفداران ممکن است بپرسد که چرا سریال تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته است، با وجود اینکه مدت هاست تصویربرداری فصل 4 به هم متصل شده است؟

خاموش است، اما هنوز تمام نشده است

چهار سال پیش، آمازون پرایم ویدیو با سریال ضد ابرقهرمانی «پسران» به یک ویدیو واقعی رسید. ضربه غافلگیر کننده. هرکسی که همیشه معتقد بود ابرقهرمان ها فقط احمق های معمولی هستند، نظر خود را تایید کردند.

برای طرفداران این سریال باید منتظر ماند و دید. آنها به زمان انتظار طولانی تر عادت کرده اند. تقریباً دو سال بین آخرین قسمت از فصل 2 در سال 2020 و اولین قسمت از فصل 3 در سال 2022 فاصله وجود داشت. در آن زمان، سازندگان مجبور بودند از قبل با ناملایمات همه گیر کووید مقابله کنند. فیلمبرداری فصل 3 فقط می تواند در فوریه 2021 انجام شود.