حمله به استودیوی تایتان این امکان را فراهم می کند – طرفداران آن را دوست دارند

در اینجا می توانید طرح های جدید شخصیت ها را به طور کامل مشاهده کنید:

انیمه جدید در حال حاضر مورد علاقه طرفداران است

هیچکس چنین انتظاری نداشت! سازندگان Attack on Titan و DC در حال تولید یک انیمیشن با هم هستند. در این، جوکر، هارلی و دیگر تبهکاران بتمن به یک دنیای فانتزی کلاسیک ختم می‌شوند. تریلر اول با موفقیت زیادی در بین طرفداران مواجه شد.

شما هرگز جوکر و هارلی را اینگونه ندیده اید

به هر حال، برای داستان کراس اوور غیر معمول Tappei Nagatsuki مسئول. طرفداران انیمه نویسنده را بیشتر با انیمه محبوب می شناسند Re: Zero – شروع زندگی در دنیایی دیگر. در همین حال، طرح‌های جدید کار آکیرا آمانو، مانگاکای Hitman Reborn است.

پوستر تبلیغاتی رسمی انیمه جدید:

و پاسخ جامعه انیمه و کمیک است بسیار مثبت طرفداران این همکاری را دوست دارند و به خصوص ایده دیوانه کننده پرتاب کردن شخصیت های افسانه ای در یک سناریوی انیمه معمولی را جشن می گیرند.

نکته برجسته: به جای بتمن یا سوپرمن، جوخه انتحاری مخوف اطراف جوکر، هارلی کویین و دیگر تبهکاران به دنیای رنگارنگ فانتزی ختم می شود. هرج و مرج در آنجا نیز اجتناب ناپذیر است اولین تریلر فیلم Suicide Squad Isekai نشان می دهد:

یک همکاری جدید در حال حاضر باعث ایجاد حس و حال در دنیای انیمه و کمیک شده است. استودیو Wit که با اولین فصل های Attack on Titan نشان خود را نشان داد، یک Isekai بسیار خاص را با همکاری دی سی کامیکس تولید کنید. منظور از این انیمه ای است که در آن شخصیت های واقعیت ما به یک دنیای فانتزی کلاسیک با اژدها و دیگر موجودات افسانه ای ختم می شوند.

تنها قطره تلخی: Suicide Squad Isekai هنوز تاریخ اکرانی ندارد. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که انیمه در کدام ارائه دهنده استریم ظاهر می شود. به نظر می رسد کرانچی رول محتمل ترین انتخاب باشد.



منبع طرح‌های جدید و به خصوص اولین تریلر در توییتر و دیگر رسانه‌های اجتماعی منتشر شد. بنابراین اولین تریلر در عرض چند ساعت بیشتر شد 1.2 میلیون بازدید در یوتیوب.

جوخه انتحار ایسکای | اطلاعیه ها | دی سی