برای اینکه بتوانید محتوای هیجان انگیز را در OnlyFans مشاهده کنید، باید برای هر سازنده یک اشتراک جداگانه رزرو کنید. اگر به اندازه کافی پول خورده اید یا نمی خواهید پول بیشتری برای فیلم ها و تصاویر خرج کنید، باید اشتراک خود را در OnlyFans لغو کنید.

رسانه های اجتماعی: اختصارات، میم ها و ایموجی ها

اگر در مرورگر وارد حساب OnlyFans خود شوید، می توانید به سرعت لغو کنید.

پایان اشتراک در OnlyFans: نحوه عملکرد آن در مرورگر (کامپیوتر، آیفون، اندروید) در اینجا آمده است.

نحوه لغو اشتراک های فردی OnlyFans:

  1. به پورتال بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. کاربر را انتخاب می کند جایی که اشتراک فعال دارید.
  3. در صفحه نمایه کمی به پایین اسکرول کنید. در اینجا خواهید یافت گزینه لغو اشتراک.
  4. پس از انتخاب، شما را تغییر دهید تمدید اشتراک خودکار بیرون از. شما می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید کاربر را همزمان لغو فالو کنید یا خیر. خطر: با نوع دوم، بلافاصله پس از آن دیگر به محتوا دسترسی ندارید.
  5. اختیاری می تواند یک دلیل نشان دهید که چرا نمی خواهید محتوای بیشتری از این کاربر OnlyFans مشاهده کنید. اطلاعات می تواند به سازنده کمک کند تا پیشنهاد خود را بهبود بخشد.
  6. را تایید می کند امضای کردن.

می توانید در مرورگر رایانه شخصی یا در نسخه مرورگر تلفن همراه در تلفن هوشمند آیفون و اندروید لغو را لغو کنید. آیا داری اشتراک های متعدد در OnlyFans، باید عضویت هر کاربر جداگانه را لغو کنید. همچنین می توانید یک نمای کلی از اشتراک های فعلی را در “اشتراک ها‘ در نوار منو در صفحه OnlyFans.

OnlyFans: حذف اشتراک و دریافت پول؟

اشتراک همچنان در حال اجراست تا پایان دوره صورتحساب که قبلاً پرداخت شده است به علاوه. برای بازگرداندن پول خود نمی توانید حساب خود را زودتر پایان دهید. بنابراین هیچ فایده ای برای حذف کامل حساب OnlyFans برای بازگرداندن هزینه اشتراک وجود ندارد.

پس از فسخ، دیگر به ویدیوها و محتوای عضو مربوطه OnlyFans دسترسی ندارید. اگر در حالی که اشتراک هنوز در حال اجراست، حساب خود را حذف کنید، دیگر نمی‌توانید محتوایی را که قبلاً برای آن پرداخت کرده‌اید در طول مدت باقیمانده مشاهده کنید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.